Rekeomelett Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Der satt den! Helvete så deilig det var! da blir det 2-2 ikveld! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Robin involvert i målet. Fy faen så god han er. Er rart å tenke på hvordan sesongen hadde vært med han på laget slik som Rooney for United og Drogba for Chelsea. Er bittert. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Haha, det var en corner, syke syke linjedommeren... Robin involvert i målet. Fy faen så god han er. Er rart å tenke på hvordan sesongen hadde vært med han på laget slik som Rooney for United og Drogba for Chelsea. Er bittert. Haha, Andy Gray sa akkurat det nå for 5 min siden, ser du på Sky? Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Robin van Persie. Jeg har faen ikke ord. Vi hadde vunnet PL lett hvis ikke han hadde blitt skadet. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vi må ikke legge oss sånn bakpå mot Arsenal... Nervøs nå Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Haha, det var en corner, syke syke linjedommeren... Robin involvert i målet. Fy faen så god han er. Er rart å tenke på hvordan sesongen hadde vært med han på laget slik som Rooney for United og Drogba for Chelsea. Er bittert. Haha, Andy Gray sa akkurat det nå for 5 min siden, ser du på Sky? Kødder du nå?? Jeg ser på en jalla-stream. Forstår ikke hva kommentatorne sier Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Høhø, følger med på VG Live: "Arsenal omringer Tottenham-feltet nå." Får håpe Spurs rir av stormen. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Wtf SIlvestre? WTF?! Hestkuk. Endret 14. april 2010 av TomWhittaker Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 byttene skulle ha komme MYE TIDLIGERE!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Må bare si, FULL CREDIT til Sol Campbell. Helt UTROLIG hvordan han spiller akkurat nå. Helt utrolig. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Wtf SIlvestre? WTF?! Hestkuk. ? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Han hadde en dårlig feilpasning Kleivert. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Alt for spennende avslutning, men herlig seier! Endelig! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Å sjå Nasri gå opp i ein hovudduell er faen meg patetisk. Han prøvar ikkje eingong å vinne ballen. Nasri og Rosicky har vore dårlege, slik dei so altfor ofte har vore i det siste. For eit topp 4 lag burde dei ikkje vere meir enn stallfyll. Å gi Rosicky ei ny kontrakt før han beviste noko som helst er det teitaste Wenger har gjort hittil i sesongen, heilt oppe med mangelen på ein ny keeper. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Deilig, drømmen om 4. plass lever Må Spurs bare riste av de ustabile prestasjonene. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jaja, hva skal man si? Masse ros til Sol og Robin i alle fall. Bare jeg som blir kvalm av å se Bentley? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Må bare si, FULL CREDIT til Sol Campbell. Helt UTROLIG hvordan han spiller akkurat nå. Helt utrolig. Enig! Banens beste. Vi ble også et annet lag med v.Persie på banen. Forferdelig fotballkamp til det 75 minutt. Til den tiden fortjente vi faktisk å ligge under. Uavgjort hadde kanskje vært et rettferdig resultat til slutt, men all cred til Tottenham og Gomes. Vi var ikke gode nok. Vi mangler de store profilene som gjør de andre på laget gode. Dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå