Rekeomelett Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Wenger er en klok mann, men hvordan han i det heletatt kan tenke seg å slippe utpå bendtner er faen meg ubegripelig. Han er rett og slett elendig. Ny spiss trengs og det jævlig fort. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Steng av hele dritten, de vil jo faen ikke angripe, vi må ha minst 3 goller. Walcott, spring av dem pikken. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Tragisk dårlig. Dette var ikke den kvelden jeg håpa på. Heldigvis er det ikke over. Håper vi tar over nå. EBOUE UT! Seriøst. Han har ikke gjort noe bra denne kampen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Basert på spillet i dag skulle det ikke forundre meg om vi klarer å tape 3. plassen til City og dermed 4. plassen til Tottenham. De er ikke _så_ langt bak. 2 tap til så er det faktisk gjort. Endret 14. april 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Som Andy Gray sier så er det rett og slett umulig å spille uten 6 av spillerne som hadde spilt om laget var fullt. Så dette er faktisk ikke så dårlig av dere da. Er for mye å ha så mange ute, så det får vel være trøst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Nok engang skuffer Arsenal oss Liverpool-fans i slutten av sesongen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Cesc må være flau over kveldens "prestasjon" Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 6 spillere ute er mye ja, men Tottenham har også sine skader og spillet vårt er til å gråte av. Ser ikke hvordan noen av spillerne på banen kan klare å score nå, og ihvertfall ikke 3. Det hadde ikke spilt så stor rolle uansett, 3p her hadde bare holdt liv i tittelhåpet vårt litt lenger. Ikke faen om dette laget klarer å vinne resten av kampene. RVP inn nå. Be om et mirakel folkens. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jammen flaks at vi hadde Walcott i bakhand. Der var vi heldige! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Seriøst få av dansken, han får ikke til en dritt, gidder ikke en dritt og vil ikke en dritt. Er det INGEN som kan skyte fra 16m ++? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 v.Persie inn nå Håper bare ikke han smeller opp en skade igjen Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Eboue hahaha. For en tosk. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Da v.Persie gjorde DEN VENDINGEN DER, innså jeg hvor mye vi har savnet han. WOW. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Pff. Dette er så på trynet dårleg. Skapar jo faen meg INGENTING. Synd at ingen av våre "kreative" midtbanespelarar når Fabregas til anklane eingong. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Nok engang skuffer Arsenal oss Liverpool-fans i slutten av sesongen. Dere skuffer oss stort sette hele sesongen så jeg tar din skuffelse med stor ro. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Flaut å se hva som kommer frem når Cesc er skadet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Nok engang skuffer Arsenal oss Liverpool-fans i slutten av sesongen. Liverpool har lagt opp til det selv, så sett skylden på kelneren du. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Nok engang skuffer Arsenal oss Liverpool-fans i slutten av sesongen. Dere skuffer oss stort sette hele sesongen så jeg tar din skuffelse med stor ro. Tror ikke de fleste Arsenal-fans er noe nevneverdig skuffet over Liverpools prestasjoner. Edit: Forøvrig enig i det Giallorossi skrev ang. boksingen til Almunia. Endret 14. april 2010 av Shlaps Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Nok engang skuffer Arsenal oss Liverpool-fans i slutten av sesongen. Liverpool har lagt opp til det selv, så sett skylden på kelneren du. Denne sesongen ja. Har fremdeles sure miner etter fjoråret og 0-0kampen mot United. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Rosicky skudd i CORNERFLAGGET summerer bare hele dritten Endret 14. april 2010 av Sattern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå