Atald Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Tottenham Hotspur v Arsenal FC Barclays Premier League White Hart Lane Onsdag, 14. April, kl. 21:00 Vises direkte på: CANAL + Sport1 Arsenal ligger for øyeblikket på 3. plass i Premier League, 1 poeng bak Man Utd og 6 poeng bak Chelsea. Form siste 5 kamper i Premier League: S - S - S - U - S Blir det seier her, er det St. Totterings Day i dag! Endret 14. april 2010 av Atald Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Flott, Atald! Manuel Almunia Emmanuel Eboue - Sol Campbell - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy Samir Nasri - Denílson - Abou Diaby Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Tomas Rosicky 0-1: Nicklas Bendtner 1-1: Jermain Defoe 1-2: Samir Nasri 1-3: Robin van Persie (innbytter) Edit: leifings Endret 14. april 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Viktig kamp for begge lag dette her, får håpe Spurs kan dra seieren i land. Trenger å snappe den 4. plassen og det er alltid ekstra kjekt med seier over erkerival Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 NLD blir oppvarming til City-United i helga. Sju av de siste ti kampene mellom lagene på WHL har jo endt uavgjort. Blir en spennende kamp dette her. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Å fy faen jeg gleder meg til denne kampen. Satser på stor seier, helst med mer enn 3 mål. Rett ned på trening etter skolen, også hjem og mekke lasagne til kampen Blir en fantastisk kveld Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Viktig kamp for begge lag dette her, får håpe Spurs kan dra seieren i land. Trenger å snappe den 4. plassen og det er alltid ekstra kjekt med seier over erkerival Visste ikke at du var Tottenham-supporter, Dotten. Der forsvant en god del av min respekt for deg Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Høhø, om det er tingen som gjør at jeg mister respekt hos enkelte så lever jeg godt med det, jeg anser andre faktorer enn favorittfotballag til å være relevant for slikt Tottenham har jeg fulgt gjennom tykt og tynt siden begynnelsen av barneskolen. Ikke så mye å glede seg over, men samtidig blir det vel et tegn på at jeg holder ut selv om det ikke blir mye gull og glitter av det. Litt som med Brann. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Brann og Tottenham... finnes jo sjelden verre kombinasjon. 1-1 Defoe 56min. Diaby 71min. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Rett ned på trening etter skolen, også hjem og mekke lasagne til kampen Hoho, lasagne. Perfekt til anledningen, eller hva? Tipper at den retten er bannlyst i Spurs-leiren. Song er ute, da tipper jeg fölgende lagoppstilling: Almunia - Bac, Sol, Verm, Gael - Nas, Denny, Diaby - Eboue, NB52, Rozza. Theo og Robin er supersubs. Latias: ikke overraskende at du mener dette, men for enhver gooner er dette et av årets oppgjör. Gleder meg som en unge til i kveld. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vinn eller forsvinn her. Vinner vi ikke mot scum ikveld, så tar vi ikke 1.plassen. Det er synd at Song ikke blir klar.. Jeg håper at V.Persie er klar, og Wenger sa at jeg tar ikke v.persie med, hvis han ikke var klar.. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hoho, lasagne. Perfekt til anledningen, eller hva? Tipper at den retten er bannlyst i Spurs-leiren. Hva er det jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vinn eller forsvinn her. Vinner vi ikke mot scum ikveld, så tar vi ikke 1.plassen. Det er synd at Song ikke blir klar.. Jeg håper at V.Persie er klar, og Wenger sa at jeg tar ikke v.persie med, hvis han ikke var klar.. Det toget har nok gått. Chelsea må avgi poeng i to av sine 4 siste, mens vi må vinne de 5 neste. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hoho, lasagne. Perfekt til anledningen, eller hva? Tipper at den retten er bannlyst i Spurs-leiren. Hva er det jeg ikke har fått med meg? http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/article714521.ece Long story short: Tottenham hadde i 2006 muligheten til å snappe CL-plassen foran nesa på Arsenal, men foran aller siste kamp ble 10 spillere matforgiftet av lasagnen de hadde spist. Spurs tapte den avgjörende kampen mot West Ham, mens Arsenal vant og dermed tok 4. plassen. Syntes det var ironisk at Chancelor skulle spise lasagne foran denne kampen. Subconscious jinx mot spurvene. ^^ Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Lasagna, whoa Lasagne, whoa We laughed ourselfs to bits, When Tottenham got the s**ts, Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Roman, jeg laget lasagne bare pga en grunn Har vært fast mat hver gang vi møter yidsa Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Haha Chancelor Håper vilt på seier her i dag. Uten seier her kan vi si takk og farvel til en hver sjans til å få PL gull Nå stikker jeg til en kompis for å varme opp med Start - Odd, så er det rett hjem for kveldens høydepunkt Edit: Hah, hore, var en time for tidlig der :!: Lykke til gutta Endret 14. april 2010 av stizzen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Blir en gøy kamp gitt. Tror ikke noe slår 4-4 kampen i fjor though, det var noe spesielt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Lasagna, whoa Lasagne, whoa We laughed ourselfs to bits, When Tottenham got the s**ts, Lol! 1-3 T: Defoe 45 A: Bendtner 20, 58. Nasri 30. Endret 14. april 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Tottenham sitt lag: STARTING XI - Gomes; Kaboul, Dawson, King, Assou-Ekotto; Rose, Huddlestone, Modric, Bale; Defoe, Pavlyuchenko. Bale scorer på frispark og Defoe scorer minst 1 mål. Modric rundspiller forsvaret vårt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Haha, OK Benjbo. Skulle ønske Song spilte, det er det eneste. Hva med laget til Arsenal da? RvP på benken, Sol Campbell starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå