Gå til innhold

Garderobemannen Asker er en drittbutikk


Anbefalte innlegg

Da jeg søkte etter Garderobemannen på www.google.no for å finne butikknes telefon nr måtte jeg le. Dette var det nest øverste svaret i søket:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1152930

 

  • 24 september 2009 fikk jeg ordrebekreftelse fra Garderobe-mannen pr. e-post. Jeg avtalte så med en selger at de skulle levere garderoben så fort varene kom på lager.

  • En måned senere er det fremdeles ikke levert noen varer fra Garderobe-mannen. Jeg fant en stor fuktskade bak de gamle skapene og purret derfor ikke på dem.

  • I mars 2010 finner Garderobemannen ut at de ikke har levert varene og kontakter meg.
    Jeg avtaler med dem at de kan levere så fort som mulig.
    De skal sjekke lager status og kontakte meg. Ingen ringer tilbake.

  • Jeg ringer til kontor nummeret deres og blir satt over til en dame som ikke jobber der.
    Jeg svarer på ordrebekreftelse mailen fra dem men får aldri noe svar tilbake.
    Jeg ringer tilbake og legger beskjed hos sentralbordet men ingen ringer tilbake.
    Jeg ringer alle mobil nr. som er registrert på nettsiden deres og legger igjen beskjed på mobil svar. Fremdeles ringer ingen tibake.
    Etter noen dager er jeg heldig og får svar hos lager sjefen. Vi avtaler at han skal sjekke lager status. Hvis de mangler den gamle typen skal de sette opp et forslag på ny type skap og levere i påsken. Ingen ringer tibake og lager sjefen tar ferie.
    Da lager sjefen aldri ringte tilbake som avtalt kontakter jeg dem igjen. Han er desverre ikke tilgjengelig men en selger lover å finne ham og ringe tilbake. Vi avtaler at han skal ringe selv om han ikke har en løsning. Jeg vil bare vite at han ikke glemmer meg. Han glemte meg.

  • Uken etter påske starter med ny ringe runde til alle selgere og jeg er heldig og får svar av en dame. Desverre så viser det seg at hun ikke ringer tilbake.
    Jeg begynner igjen å ringe alle mobil nr. og får tak i en selger. Han ordner opp og finner ut at vi må designe ny løsning. Min samboer drar ut og setter opp forslag til ny løsning. Jeg ber om å få dette levert så raskt som mulig og vi avtaler levering uken etter. Desverre viser det seg at all inredingen deres er vann skadet. Garderobemannen er da flink og ringer for å varsle oss om at levereingen blir utsatt. Jeg ber daglig leder finne ut om alt er skadet eller om de kan levere noe. VI avtaler at han skal ringe tilbake om en time. Ingen ringer tilbake. Jeg legger igjen beskjed på mobilsvar.
    Dagen etter venter jeg til klokken nærmer seg 16:00. Fremdeles har ingen ringt så jeg kontakter Garderobemannen igjen. Varene er kommet men de kan ikke levere i dag siden de har så mye å gjøre. De kan levere om to dager. Jeg foreslår at de skal levere gratis siden dette er 4 gangen de skulle levert og jeg hele tiden må purre på dem.
    De velger å tilby 50% på levering. Dette er ca 500 kr.
    De velger også å skyve skylden for at det har tatt så lang tid over på meg som kunde.
    De truer meg med å beholde depositummet dersom jeg lager problemer.

  • Oppdatering 14.04.2010 -
    Varene skulle leveres etter erbeids tid i dag. Jeg informerte om at jeg var hjemme mellom 18 og 19. Varene kom kl. 23.00. Det manglet 5 deler og dette ble informert om på telefon i forkant samme dag.

  • Oppdatering 19.04.2010 -
    Innredningen er montert så langt det lot seg gjøre. Det manglet en del skruer og plugger slik at 3 skuffer ikke kunne monteres.
    En skuff ble levert i feil farge.
    Tips.: Topp plate og henger rør kommer i meter vare. Dette må du selv kutte til riktig mål.
    Det finnes ingen monterings anvisning annet en på hvordan man setter sammen en skuff.

  • Oppdatering siste uken i april.
    Jeg sendte en link med begge diskusjons trådene som omhandler Garderobemannen til ordre avdelingen på hovedkontoret.
    To dager senere ble jeg ringt opp av eieren av kjeden. Vi snakket i 20 minutter og fikk oppsumert hva som har skjedd og hva som ikke har skjedd. Han var veldig hjelpsom og ønsket å finne ut hvordan dette kunne gå så langt. Han lovet å hjelpe til slik at dette blir løst.

  • Oppdatering Tirsdag 4 mai.
    I dag har Butikksjef, 2 montører og eieren av kjeden vært på besøk. De har levert alle deler som mangler samt en eksra skuff. De har også montert skyvedørene og de resterende delene.
    Levering og montering ble utført gratis. Den siste skuffen som ble etterbestillt var også gratis.
    De har beklaget veldig det som har skjedd og ønsket å vise at de ville rette opp feilen ved å levere resten og montere alt gratis.
    Vi er veldig fornøyde med sluttproduktet.

 

Jeg har ikke tatt notater underveis da jeg forventer at en levrandør leverer eller ordner opp dersom alt går galt. Denne "shopping" historien er skrevet så korrekt som mulig etter det jeg klarer å huske. Jeg har ikke "smørt på" med flere telefon samtaler og dritt. Jeg har kun skrevet de jeg kan huske. Jeg vet det trolig har vært noen flere samtaler enn notert.

 

 

 

Jeg har handlet hos:

Garderobe-Mannen Asker Bærum

Billingstadsletta 11 "Rett over ESSO"

Kontakt oss

Tlf. 67 53 10 90

Fax. 69 36 81 88

 

 

### Før noen gidder å komentere det vil jeg opplyse om at jeg har dysleksi.###

Endret av Ducster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville aldri ha funnet meg i å bli behandlet som dritt og bli truet på at de beholder depositumet. Gå til avisen er det du burde gjøre, samt ta en kontakt med forbrukerrådet! :thumbup:

 

Godt poeng. Jeg har selvsagt vurdert dette. Desverre har jeg ikke tid til å holde på med dette. Jeg vil bare ha garderoben montert og klar til bruk.

 

Dersom Garderobe-mannen odrdner opp vil jeg bli glad. Dersom de velger å ikke ordne opp vil de ha en meget misfornøyd kunde. Jeg vil aldri handle hos dem igjen og jeg vil gladlig fortelle andre om min kunde opplevelse.

 

Husk at man aldri vet hvem kunden er. Jeg kjenner en som hadde en dårlig opplevelse hos en av byens store pizza levrandører. Det at de ikke etter 3 forsøk ordnet opp kostet dem en bedrifts kunde med 300 ansatte der de pleide å bruke dem på overtids mat. Dette sikkert 8 år siden men hver gang noen nevner ....... kommer det raskt en komentar om at du ikke får lov å handle hos det dritt firmaet. De sparte 250 kr men mistet et utall kunder de neste 8+ årene.

 

AMD Motorsykkler ga meg så overaskende god behandling sist sommer at jeg skryter av dem så ofte jeg kan. Jeg har henvist flere kunder dit og er selv blitt fast kunde.

 

Det betyr mye hva kundene sier om deg :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kommer nok aldri til å kjøpe noe fra Garderobemannen jeg heller. Skal advare vennene mine også.

 

 

Hoved post er oppdatet. Garderobemannen har ordnet opp.

 

Slike bedrifter er typiske. De gir fullt f... i kundeoppfølging, men så fort flere potensielle kunder får vite om en sak, "rydder" de opp. Men nestemann på lista får slite med dårlig kundebehandling. I dag har vi så mange leverandører å velge imellom når det gjelder detaljhandel, så jeg tror nok at jeg heller ville valgt å gå et annet sted hvis jeg skulle handlet slike varer - fremfor i det hele tatt å risikere å få slik behandling.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei,

jeg har en lignende sak med Garderobemannen Asker akkurat nå..og alt jeg kan si er at de virkelig behandler deg som dritt! Ringer aldri tilbake, svarer ikke på mail, overser problemstillingen og truer med å gå til inkasso!!Det er godt å høre at andre har opplevd det samme (ikke sånn ment!) - men da er det liksom ikke MEG det er noe i veien med..Jeg forstår virkelig ikke at de kan holde på sånn. Jeg kommer til å gå langt med denne saken dersom jeg må. selv om dette er slitsomt og tidkrevende! Hvem vil du anbefale du at jeg kontakter først- eieren eller forbrukerrådet? Håper du kan komme med noen gode råd til hva som lønner seg å gjøre.. for å overse kundene er noe de kan virkelig godt!!På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jehg kan underskrive på at garderobemannen Asker Billingstad er noe dritt.bestiltr skyvedørsgarderobe gang i januar,ved montering viste det seg at de hadde levert feil dører,noe montøren ga dem beskjed om.De skulle ringe,men etter 3 uker måtte jeg ringe dem 30/04 får jeg en telefon hvor de tilbyr å hente dørene for oppretting på fabrikk,men jeg må være uten garderobedører i en ytterklær garderobe i 1 ukejeg nekter å godta dette,og vil snakke med sjefen deres,som etter en måneds tid ringer meg,og tilbyr meg å være uten garderobedører i 3 dager.jeg mener at feielen er derers,jeg har ikke fått de dørene jeg har bestilt,og tapet de evt må ta ved å bestille nye er ikke mitt problem.de har også klart å lire av seg at jeg har påført dem et tap!!!!

Jeg snakker med Forbrukerrådet ,som sier at jeg kan oppheve kjøpet,dette meddeler jeg dem i en E post 250610.jeg får til svar at de har gjort det de kunne,men at jeg ikke svarte på at de hadde tilbudt seg en mann som kom hjem til meg for å bytte ut innmaten i begynnelsen av juni.Dette var nytt for meg,har aldri hørt noe om dette i en tlf samtale,hvorfor skulle jeg da kontakte forbrukerrådet.Riktignok viser de til en mail sendt til meg0806,men der sto det at jeg måtte gi tilbakemelding ad løsing av saken,ingenting om bytting av fylling i dørene!!!

Desuuten har de hele tiden skyldt på at jeg har vært vanskelig å få tak i på tlf.Det kan så¨være,men jeg flyr bena av meg i jobben min i helsevesenet,og har ikke mobilem med overalt,har sjekden tid til å ta private tlf er.

men det er vel garderobemannens plikt å yte service når de har levert feil vare.

Det hører ingen steds hjemme at etter 3 uker måtte jeg selv kontakte dem.

Når vi endelig ble enige om en dato i min ferie,så har sjefen på Billingstad misforstått,til stor forundring for både meg og min venninne som overhørte samtalem.Nå kommer de forhåpentligvis i neste ukejeg kommer iIKKE til å handle der igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...