Gå til innhold

dell latitude e6510

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg vurderer denne bærbare;

PROSESSOR Intel® CoreTM i5-520M (2.4GHz, 3M cache) with Turbo Boost Technology redigere

OPERATIVSYSTEM Ekte Windows® 7 Professional, 32bit - norsk - Med medier redigere

SIKKERHETSPROGRAMVARE Norwegian Trend Micro™ Internet Security 16.6(15 month subscription)AntiVirus Software redigere

BACK COVER Silver LCD Back Cover redigere

LCD 15.6” FHD Wide View Anti-Glare LED Display (1920 x 1080) redigere

GRAFIKKORT Intel® HD Graphics redigere

MINNE 4096MB (2x2048) 1066MHz DDR3 Dual Channel redigere

HARDDISK 250GB Serial ATA (7200 RPM) redigere

OPTISK(E) STASJON(ER) 8X DVD+/-RW Drive redigere

TRÅDLØS TILKOBLING EMEA Intel Pro Wireless 6200 (802.11 a/g/Draft-n 2X2) Mini Card redigere

BLUETOOTH Dell Wireless 375 Bluetooth redigere

PRIMÆRBATTERI 9-cell (90Wh) Lithium Ion high capacity battery with ExpressCharge™ redigere

CAMERAS Integrated Microphone redigere

TASTATUR Norwegian - Internal Qwerty Standard Keyboard redigere

BÆREVESKER No Carry Case redigere

Bruken blir litt sånn skrivebord aktig med mange timer foran skjermen, slik at tastatur og skjerm er noe av det viktigste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå ser jeg at eplehuset har lagt ut de eldre modellene av macbook pro. Den koster 2000 mer, og er nok ikke en så bra maskin ( men sett i lys av at jeg skal bruke den som skrivemaskin /tekstbehandling.) er det ikke så nøye. Den kjenner jeg fra før som veldig god skjerm og der er også støy/vifte sus minimialt pluss at det forsvinner ut bak på maskinen. (ikke der jeg har hånden) En kollega på jobben har latitude 6500 og den har vifte støy mener han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...