Xp3ri3nZ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hei eg har spillt ferdig Mass Effect 2 og elska det! Og nå har eg litt lyst å kjøpe mass effect 1. Men er litt usikker på om det blir en nedtur da?? Er det vesentlige forskjeller på 1ern og 2ern??? Og hva er anderledes i forhold til 2ern? Takker får svar Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Kjøp det. Det er sjukt bra, anbefaler det absolutt, og jeg likte det selv bedre enn hva jeg likte mass effect 2 (men jeg elsker begge). Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Kjøp det. Det er sjukt bra, anbefaler det absolutt, og jeg likte det selv bedre enn hva jeg likte mass effect 2 (men jeg elsker begge). Ja det blir nok kjøp! Tenkte bare at det er jo en del års forskjell mellom spila så eg tenkte kanskje at 2ern var på et helt anna stadiet! Men eg tar sjangsen å kjøper det! Lenke til kommentar
Perborten Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg gjorde akkurat som deg, spilte Mass Effect 2 først og skaffet ME1 etterpå. Kjøpte det på games on demand til 199. Jeg likte ikke eneren bedre, det var mindre action, mer prating osv og ikke like finpusset, men det var bra det også. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg spilte faktisk eneren først for en stund siden og var ikke noe særlig fan av det, endte vel med at jeg spilte det i 3-4 timer før jeg slo det av for godt. 2'eren derimot er et av de beste spillene jeg noengang har spilt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg elsket det første og gikk gjennom det flere ganger. ME2 gadd jeg ikke engang fullføre. På mange måter er det samme spill, men jeg likte karakterene og historien i ME1 mye bedre. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Vet ikke om du har bestemt deg eller ikke, men jeg hadde prøvd å få med meg ME1 også. Bør vel være mulig å få det ganske billig nå. Synes det er bra historie, bra folk og stort sett mye bra handling, selv om jeg ikke alltid var like imponert over alle oppdraga med bilen. (skal nevnes at jeg gjorde alt av sidequests ved siste gjennomspilling, og det ble kanskje litt i overkant med kjøring og leiting etter div. metaller) ME2 er et av de beste spilla jeg har spilt, men det må nesten ses i sammenheng med ME1, er jo samme historie, og mye av de samme folka. Mange småting jeg likte bedre i ME1 også. Nei - kjør på! Er verdt det * 1000 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg synes eneren var vanskelig, og at man ikek visste hva som var main missions og side missions.. Og man måtte explore verden med en bil... -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå