Gå til innhold

Startet med Mass Effect 2 elsket det lurer på om 1ern er bra?

Xp3ri3nZ

Anbefalte innlegg

Hei eg har spillt ferdig Mass Effect 2 og elska det! Og nå har eg litt lyst å kjøpe mass effect 1. Men er litt usikker på om det blir en nedtur da?? Er det vesentlige forskjeller på 1ern og 2ern??? Og hva er anderledes i forhold til 2ern?

Takker får svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp det. Det er sjukt bra, anbefaler det absolutt, og jeg likte det selv bedre enn hva jeg likte mass effect 2 (men jeg elsker begge).

Ja det blir nok kjøp! Tenkte bare at det er jo en del års forskjell mellom spila så eg tenkte kanskje at 2ern var på et helt anna stadiet! Men eg tar sjangsen å kjøper det!

Lenke til kommentar

Jeg spilte faktisk eneren først for en stund siden og var ikke noe særlig fan av det, endte vel med at jeg spilte det i 3-4 timer før jeg slo det av for godt.

2'eren derimot er et av de beste spillene jeg noengang har spilt. :)

Lenke til kommentar

Vet ikke om du har bestemt deg eller ikke, men jeg hadde prøvd å få med meg ME1 også. Bør vel være mulig å få det ganske billig nå. Synes det er bra historie, bra folk og stort sett mye bra handling, selv om jeg ikke alltid var like imponert over alle oppdraga med bilen. (skal nevnes at jeg gjorde alt av sidequests ved siste gjennomspilling, og det ble kanskje litt i overkant med kjøring og leiting etter div. metaller)

ME2 er et av de beste spilla jeg har spilt, men det må nesten ses i sammenheng med ME1, er jo samme historie, og mye av de samme folka. Mange småting jeg likte bedre i ME1 også.

Nei - kjør på! Er verdt det * 1000 :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...