neo33 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Jeg har fått svar og takker alle Endret 14. april 2010 av neo33 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Litt av ei smørje du har havna i ja, men slett ikke unik. Jeg legger ved link til en side som kan være til hjelp. Velkommen til skilsmisse.net! Man har jo rettigheter selv om man ikke er gift. Du må se og komme deg ut av dette forholdet før det tar knekken på deg, det er tydelig at hvis du ønsker kontakt med dattern din så kommer det helt klart til å bli slitsomt til tider. Jeg har en gammel kollega som har vært nødt til å flytte etter moren til sitt barn 3 ganger for å kunne opprettholde kontakt med ungen sin. Du bør absolutt ha advokat på både fordeling og omsorgsdelen av denne saken da jeg tviler på at hun kommer til å gi noe ved dørene her. Du bør sjekke ut om du kan ha krav på fri rettshjelp i den sammenhengen. Lenke til kommentar
neo33 Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Tusen takk for ditt svar! Situvasjonen er veldig lei, føler meg frarøvet alt jeg er glad i her i verden. Jeg oppdager hver dag nye sider ved hun, sider jeg nok før har sett men kjærlighet gjør blind som de sier. Nå finnes det ikke en enkel vei ut herfra selv om jeg ønsker det, det er viktig for meg å finne et fint hjem for hun lille så hun føler det virkelig som et hjem. Har bare ikke lyst til og ta hun inn i en enkel kjeller leilighet som ikke følels som annet enn en kjeller. Hun er nå min første prioritet i livet. Jeg står her nå uten middler siden alt har gått inn i husholdningen, alt jeg sitter tilbake med er større gjeld fordi alt hennes fikk første pri når vi bodde sammen. Jeg regner med at jeg vil komme meg ut i Juni selv om alle ferie penger og lønn vil gå til en oppstart. Hun er verd hver krone for meg. Takk også for linken, mye god informasjon der. Har også kontaktet juristen hos fylkes mannen for en time om foreldreretten. Men jeg ønsker så mange gode råd jeg kan få setter stor pris på svaret Mvh Sliten mann Lenke til kommentar
frevild Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ville bare ønske lykke til.. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Trådens forutsetning er borte når trådstarter sensurerte førstepost. Stenger da denne tråden. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg