Veltins Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Dette inlegget er for min venn Gabriel. Hjelp! Jeg har så kraftig ståpikk hver gang jeg skal få omskjæring. Det er veldig flaut fordi de kan komme til å kutte av pikken min. Dette vil jeg jo ikke! HJELP! Lenke til kommentar
2new Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hvor ofte får du omskjæring ? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg har jo prøvd å bli omskjært en del ganger da. Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Klarer du virkelig få en ereksjon når en fremmed mann vifter med en kniv rundt lemmet ditt? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Skulle jo nesten tro at det var positivt at du hadde ereksjon når omskjæring skal skje, lettere å gjøre det osv. Dog kan jeg absolutt ingenting om omskjæring og hvordan det foregår. Ellers, du er flau, og redd for å miste penisen din, derfor blir du kåt? Virker som du kan ha visse fetisjer utenom det vanlige. Synes dog du skal ta det helt med ro, disse menneskene vet nok hvordan de skal omskjære skikkelig, penisen din er i gode hender Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Dropp omskjæringa hvis du ikke vil det selv. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Undertegnede har ikke selv opplevd omskjæring, men vet nok om emnet til å avvise problemstillingen. I Norge utføres ikke omskjæring av gutter av skjeggede menn med kniv, men under anestesi på kirurgiske avdelinger. (Om det faktisk er snakk om en skjegget mann med kniv ville jeg betakket meg...) Dersom dette mot formodning er seriøst ment hører jeg gjerne fra trådstarter på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg