colaman Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) har fått to oppgaver jeg sliter med. Kan noen hjelpe? 1. Lag en aktivitetsplan for intern markedsføring i en kafè og begrunn valg av interne markedsaktiviteter 2. Det hender at kunder klager på maten. det kan være at de synes den ikke er varm nok osv. hvilket rettigheter har kunden i forhold til lovverket? Hvilken rettningslinjer synes dere kanfèn bør ha på dette område? Trenger hjelp! Er viktig til karakter! takker alle for hjelp! Endret 14. april 2010 av colaman Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Lurt å fortelle litt HVA man trenger hjelp om i emnetittelen også. Fikset på den. Endret 14. april 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
colaman Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Lurt å fortelle litt HVA man trenger hjelp om i emnetittelen også. Fikset på den. Ok takk Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Intern markedsføring er nesten som vanlig markedsføring. Du opplyser de innad i bedriften, med hvordan bedriften profilerer seg, og eventuelle tilbud o.l. som de ansatte selvfølgelig må vite om. For de ansatte kan jo ikke markedsføre ut til kundene hvis de ikke ved hva de står for o.l. Håper det hjalp litt. Kan kanskje hjelpe mer når jeg kommer hjem fra skolen. Lenke til kommentar
colaman Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Intern markedsføring er nesten som vanlig markedsføring. Du opplyser de innad i bedriften, med hvordan bedriften profilerer seg, og eventuelle tilbud o.l. som de ansatte selvfølgelig må vite om. For de ansatte kan jo ikke markedsføre ut til kundene hvis de ikke ved hva de står for o.l. Håper det hjalp litt. Kan kanskje hjelpe mer når jeg kommer hjem fra skolen. takk. Har tentamen og er ferdig ca 11 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ja, da tviler jeg på at jeg kan hjelpe deg noe mer. Men, internett på tentamen? jaja. Håper det hjalp litt i allefall da. Lenke til kommentar
colaman Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 ok. Jeg har mekka litt så internetten funker sliter som inni helvete med oppgave to P.s Tentamen varer til 12 og ikke 11 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Rettningslinjer for hva som man skal gjøre hvis maten er kald er jo ganske greit. Hvis de sier ifra varmer dere den opp hvis det er mulighet for det og be om unnskyldning. Det er service som egentlig ikke koster noe heller. Om kunden har noen direkte rettigheter vet jeg ikke, for jeg vet ikke om mangelen på varen fremkommer som så veldig stor på dette punktet. Men som sagt, enkel rettningslinje er bare å yte service å varme opp maten for kunden. Det er også viktig å tenke det at å holde på kunder er viktig, så service er gull. Endret 14. april 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå