DoktorBacon Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg er for konservativ for å like science fiction filmer. Så da havner naturlig nok filmer som Star Wars på min liste. Jeg har derimot ikke sett så alt for mange filmer innen sjangeren, da jeg kjenner meg selv for godt til å pine meg gjennom et par timer med laser-sverdkjemping. Sjangeren består stort sett ikke av lasersverdkjemping. Star Wars er som fantasy å regne. 3 Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg er for konservativ for å like science fiction filmer. Så da havner naturlig nok filmer som Star Wars på min liste. Jeg har derimot ikke sett så alt for mange filmer innen sjangeren, da jeg kjenner meg selv for godt til å pine meg gjennom et par timer med laser-sverdkjemping. Ellers så har jeg valgt å ikke se filmer som Avatar, 2012 etc. Solid bakgrunn for eigne meiningar ser eg. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Avatar. Elendig skuespill og historie og over 1 time for lang. Lever utelukkende på CGI-effektene. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 The Hangover. Trasig, slitsom "komedie". Blir som "Torsdag kveld fra Nydalen". Prøver å være artig, men mestrer det ikke. I stedet er det bare dårlige kopier av andre som langt fra når opp. Men alle likte den filmen. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Waltz with Bashir. Så ikke poenget med den filmen. Skjønner ikke hvorfor den er så høyt priset. Eneste positive var at den var visuelt fin. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Twilight, hangover, inglorious bastards... Lenke til kommentar
sunsunsun Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Avatar - Oppskrytt Star wars (episode 1-3) - Unødvenig. Matrix 2-3 - Unødvendig. Trengte ikke bli lagd King kong (2005) - Den eneste filmen jeg ikke har orket å sett ferdig. Har prøvd to ganger. Max Manus - Oppskrytt og til slutt, alle James Bond-filmene etter GoldenEye. James Bond-formelen funker ikke lenger. De burde lage en ny James Bond-film hvor historien er satt i 1960 1 Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Likte ikke slumdog millionaire, selv om det virker som "alle" liker den. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Avatar. Ser virkelig ikke hva som er greia med den. EDIT: Legger til Inglourious Basterds. Endret 17. mai 2010 av Toffer91 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Deliverance! Samt Inglorius Basterds! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Jeg er for konservativ for å like science fiction filmer. Så da havner naturlig nok filmer som Star Wars på min liste. Jeg har derimot ikke sett så alt for mange filmer innen sjangeren, da jeg kjenner meg selv for godt til å pine meg gjennom et par timer med laser-sverdkjemping. Ellers så har jeg valgt å ikke se filmer som Avatar, 2012 etc. Det å bestemme seg på forhånd for å ikke like noe bare p.g.a sjangeren er jo bare helt latterlig.. Dessuten så er det vel i snitt 7 minutter "lasersverdkjemping" fordelt på alle de seks filmene. Det synes jeg er for lite Men som sagt, sjangeren faller ikke i smak hos deg, og det er forståelig. Men give it a try! Endret 17. mai 2010 av nybb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå