Purplehaze Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Alt med Ben Stiller eller "Rob Schneider is..." og denslags "komedier". Endret 18. april 2010 av Purplehaze Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Alt som begynner på "American" og andre highschool-filmer. Skal ikke så mye til, men jeg hater dem fra hjerteroten min. Untatt American Beauty så klart. Endret 18. april 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Filmen som alle elsket, men du hatet.. ikke film du hatet Raiders of the lost ark Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Alt som begynner på "American" og andre highschool-filmer. Skal ikke så mye til, men jeg hater dem fra hjerteroten min. Untatt American Beauty så klart. Og American History X? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Avatar er et makkverk av en film. Enig der. Ellers er jeg ikke veldig begeistret for 2001 heller. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Alt som begynner på "American" og andre highschool-filmer. Skal ikke så mye til, men jeg hater dem fra hjerteroten min. Untatt American Beauty så klart. Og American History X? Wopz. Jepp. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Og American Gangsters. Var en grunn til at jeg strøk den. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg blir så oppgitt når jeg leser noen av inleggene her! Noen av filmene som er nevnt syns jo jeg er veldig gode filmer!! MEEEEN, nå ska jeg ikke kommentere på mer på det. Inglorious Basterds: Fordi jeg hadde store forventninger etter all skryt den hadde fått i både anmeldelser og av venner. Jeg synes rett og slett den ble teit og kjedelig. kommer ikke på fler i farta, men det er sikkert noen. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Slumdog Millionaire. Enig. Skikkelig møkkafilm. Ble sur da jeg så den. Kan ikke fordra filmer som lager underholdning av andres elendighet. Og forutenom det så var den bare ræva. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Kan ikke fordra filmer som lager underholdning av andres elendighet. Åja, du snakker om alle drama-filmer noensinne. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Kan ikke fordra filmer som lager underholdning av andres elendighet. Åja, du snakker om alle drama-filmer noensinne. Nei, jeg snakker om filmer som refererer til virkelige hendelser, i dette tilfellet fattigdom i India, og gjør det til en morsom greie. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ringenes Herre. Orker ikke sånt overnaturlig piss. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 The Simpsons Movie. Makkverk som nesten ikke fikk meg til å le i det hele tatt, var bare et par ganger jeg trakk litt på smilebåndet. Hele idiotiet av en pengemaskin var ikke annet enn en vanlig episode bortsett fra alle scener og historier ble dratt ut til det tragiske. Historien i filmen var ikke noe særlig mer utfyllende enn at de kunne ha stappet det hele inn i en episode på 20 minutter. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Kan ikke fordra filmer som lager underholdning av andres elendighet. Åja, du snakker om alle drama-filmer noensinne. Nei, jeg snakker om filmer som refererer til virkelige hendelser, i dette tilfellet fattigdom i India, og gjør det til en morsom greie. Jeg tror omtrent alle filmer refererer til virkelige hendelser (på en eller annen måte) og gjør det til en "morsom" greie. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 District 9. Jeg var vel omtrent den eneste som ikke digget da vi så den på kinoen. Sci-fi er vel ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg så aldri det store i Gudfaren-filmene, selv om å si at jeg hatet dem blir litt feil. Bra filmer, for all del, men alt for lange. Mafiafilmer har egentlig aldri vært helt min greie. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Tråden er ryddet for alle innlegg postet av de som ikke hadde lest emnetittelen. Lite tips: Alle elsket den, du hatet den. Off topic ikke tillatt. PM er rette måten å si ifra om det skulle være noe. Tråden går videre on topic! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det er vel primært en film jeg har sett som faller inn under emnet. Borat. Jeg forstod rett og slett ikke hva som skulle være så morsomt med filmen. Har blitt gjort oppmerksom på at det som gjør filmen morsom er at folkene Borat møter på ikke forstår at Borat kun er en skuespiller som spiller en overkarikatert rolle. Men jeg ser på en måte ikke humoren i dette. Synes filmen prøvde for hardt å gjøre humor ut av rollen, og det hele ble til tider litt kleint. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Skjønner virkelig ikke hva all hypen rundt The Dark Knight er. Forøvrig liker jeg ikke 2001 heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå