Husam Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det er mange. Godfather-filmene kanskje først og fremst. Så har du Inglourious Basterds og Up fra i fjor. Eneste jeg kommer på i farta... Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Troja. Alle digget den, men nei.. den var bare gjennomført tåpelig. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Har ikke møtt en som syns Troja er bra. Bloom voldtar alt som heter skuespill. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Avatar Twilight Apocalypse Now Le fabuleux destin d'Amélie Poulain - HATHATHAT!!! Tidens verste film The Shining - Bear, første gang jeg får møtt likesinn. Jeg setter virkelig pris på det, jeg har alltid følt meg alene. Jack Nicholson suger svett hesteballe. No Country for Old Men - makan overhypet, har null handling Philadelphia - filmen var populær kun pga to tabu tema blant annet hiv/aids og homofil, ellers var filmen dritt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jack Nicholson suger svett hesteballe. -- Mitt bidrag: As Good as It Gets (1997). Skjønner ikke hvorfor folk synes denne er så bra? Uten Jack hadde dette vært en kjip 1/10. Den ligger vel på 3 eller 4 pga ham. Drittplott. Lenke til kommentar
Number_Six Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Sier meg enig med dem som har svart Watchmen! Ufattelig kjedelig sak. Vurderte å stikke fra kinoen midt i filmen, hadde det ikke vært for at jeg satt på midten av en rad! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Unbreakable Så den da den kom ut på kino. Da var jeg ca 10 år gammel og syntes den var uendelig kjedelig... Det kan hende at jeg gir den en ny sjanse en eller annen gang... Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Star Wars ep. IV-VI (de nye blir vel hatet av de fleste oppegående mennesker, men jeg har nesten like lite til overs for de ur-kjedelige originalfilmene også, sikkert fordi jeg aldri så dem da jeg var liten nok til å bli imponert (antar at den alderen er ca seks år, pluss minus to)). Inglourious Basterds (greit, mange andre som hater den også, men ingen jeg har møtt IRL - en usammenhengende og uinteressant stiløvelse som blir nesten dobbelt trist med tanke på settingen den geniale karakteren Hans Landa sløses bort i). Sweeney Todd, The Demon Barber of Fleet Street (etter en halvtime med den satanisk melodiløse musikken til Sondheim og det erke-deppske "moping Ken"-trynet til Johnny Depp sovna jeg, og da jeg våkna og skjønte at det ennå var igjen ganske lenge av filmen fikk jeg mest lyst til å knekke disken). Cast Away (Tom Hanks driver rundt på en øde øy i et par timer, går fra feit til tynn, snakker med en volleyball og kommer hjem til kona, spilt av en håpløst elendig Helen Hunt, sånn, mer skjedde ikke). Flere kommer jeg ikke på akkurat nå. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Glemte Slumdog Millionaire. Jeg er ikke nødvendigvis noen stor motstander av klisjéer, men denne filmen er rett og slett for full av dem. Spesielt med tanke på persongalleriet. Den er også for lang, og til tider gjespende forutsigbar. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Paranormal activity. Så 50 minutter før jeg ikke orket mer. Og det faktuk at folk trodde den var san, får meg til og le så hardt at ørebarken kommer ut Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Må vel føre Star Wars på den listen og. Jeg forsøkte å se noen av filmene men jeg ble bortimot like engasjert av Star Wars som jeg ble av å sitte å se på at gress vokser. Eller maling tørker for den sags skyld. De sendte disse filmene en gang i en maraton sak på Canal Pluss og jeg klarte ikke å sitte gjennom 1 eneste en av dem. Jeg sovnet under samtlige filmer, og jeg har ikke for vane å sovne under filmer og har faktisk bare skjedd da jeg forsøkte å sitte gjennom Star Wars. Filmen er for meg kjedelig med uengasjerende historie og et kjedelig personagalleri. Joda mange personer, men alle er totalt endimensjonale og kjedelig som bare rakkern. Lenke til kommentar
Wise-Mobster91 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 The Matrix: Hadde enorme forventninger, men dette var rett og slett ikke min type film. Borat: Ok, alle sier ikke at denne er bra på diverse forum og sånn, men hele vennekretsen min likte den. Jeg har ikke ord for hvor dårlig denne filmen er. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Slenger meg på den lille Avatar-bølgen. Stereotype karakterer og rett og slett en kjedelig historie. Glanspapirinnpakket møl. Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Sier meg enig med dem som har svart Watchmen! Ufattelig kjedelig sak. Vurderte å stikke fra kinoen midt i filmen, hadde det ikke vært for at jeg satt på midten av en rad! Denne glemte jeg. Helt enig, holdt også på å stikke fra kinoen midt under filmen... meh Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 The Dark Knight. Langdrad og kjedelig. Kunne lett ha kuttet ut den siste halv timen. Two-Face var like bortkastet i denne filmen som Venom var i Spider-Man 3. Hadde man kutta ut Two-Face hadde jo hele poenget med filmens historie blitt borte. An Inconvenient Truth er en film jeg hater ganske mye. At denne blir brukt som en del av undervisningsopplegget på videregående skoler er sjokkerende. En sterkt politisk preget dokumentar, og et hyklerisk budskap, samt en haug med faktafeil. Brazil: En film av selveste Terry Gilliam, som skuffet meg stort. Jeg er vanligvis en fan av surrealistiske filmer, men denne ble bare ekstremt uengasjerende og kjedelig. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 RockNRolla The Usual Suspects Natural Born Killers The Terminal Twelve Monkeys Paranormal Activity Sleepy Hollow Fear and Loathing in Las Vegas There Will Be Blood De to sistnevnte fortjener gjensyn, var rett og slett i helt feile humør da jeg så dem. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Edvard Saksehånd = Oversentimental bullcrap. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Kanskje ikke hater, men... Dear Zachary: A Letter to a Son About His Father. Minner mest om en standard sjokkdokumentar på TVNorge. Slitsom fortellerteknikk, overdreven sentimental, repetitiv, ensidig. Greit med subjektivitet, men det får være grenser. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hehe, har faktisk vært mange filmtitler jeg har vært ganske enig i burde nevnes her, men de to sistnevnte fra Lawliet og cmptr... er filmer jeg VIRKELIG digger. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Alt som begynner på "American" og andre highschool-filmer. Skal ikke så mye til, men jeg hater dem fra hjerteroten min. Endret 18. april 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå