saladin waits for alice Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Eneste jeg kommer på farta er Sin City, kan ikke helt forklare hvorfor jeg ikke likte denne filmen, men alle mine kamerater elsket den. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Unbreakable og The Sixth Sense. Tøysefilmer for tøysegutter Endret 13. april 2010 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 inglorious basterds. Riktignok ikke bare jeg som hater den, men jeg vet bare om to andre. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Natural Born Killers Eternal Sunshine of the Spotless Mind Antichrist Endret 13. april 2010 av Sjur577 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Kult med litt forklaringer også. Heat. Upassende drama elementer, for lang, pluss en forferdelig slutt. Skal ta ett gjensyn med den tho, lenge siden jeg så den. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Twilight anyone? Og ikke minst Avatar. Å si at jeg hater disse filmene er vel å ta i, så "misliker" eller "skjønner ikke hvorfor alle er så gira" blir vel mer riktig. Lenke til kommentar
logicfail Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 The Dark Knight? Ble bare så dumt med fakestemmen, ble så plaget av det. Og den var så klisje og forutsigende. Jeg kan ikke forstå hvordan den havnet på top 250 på imdb.com... Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Inglorious basterds, Det er mulig at min mening noe farget av at jeg ikke kan fordra Quentin Tarantino, men jeg syntes rett og slett den var kjedelig. Kill Bill. Ditto, i tillegg til at jeg synes den er fullstendig ubrukelig som underholdning. The Assassination of Jesse James og Jesse James. Nok en film jeg ikke klarte å fullføre, da jeg ikke klarte å holde øynene åpne. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Watchmen - Ulidelig lang fordi innholdet interesserte meg null og niks, og ufattelig klein. Grusom bruk av musikk. Avatar - Latterlig oppskrytt. Kjedelig og full va klisjeer. Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Twilight anyone? Og ikke minst Avatar. Å si at jeg hater disse filmene er vel å ta i, så "misliker" eller "skjønner ikke hvorfor alle er så gira" blir vel mer riktig. Som om du er den eneste som ikke liker Twilight og Avatar? Mine: Monty Python and the Holy Grail. Hva er morsomt? Hvor er humoren? Er det jeg som er treg og kjedelig? Casablanca. zzzzzz Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 The Dark Knight? Ble bare så dumt med fakestemmen, ble så plaget av det. Og den var så klisje og forutsigende. Jeg kan ikke forstå hvordan den havnet på top 250 på imdb.com... Filmen var jo rå, og den var jo alt annet enn forutsigende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Folkens, ikke la dette bli en evig krangletråd der fanboys og haters bitcher om filmene er bra eller dårlig, da.. Lenke til kommentar
Belle_ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 The Departed. Og Pirates of the Caribbean. De mest overhypa filmene i historien (synes jeg). Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 The Dark Knight. Langdrad og kjedelig. Kunne lett ha kuttet ut den siste halv timen. Two-Face var like bortkastet i denne filmen som Venom var i Spider-Man 3. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 The shining av Kubrick er en film jeg ikke helt skjønner begeistringen for. Nå har jeg valgt å se den igjen uten å tenke på at den voldtar boka den er basert på, og selv da klarer jeg ikke helt å skjønne hyppen rundt den. Jack Nicolsen som Jack Torrence syntes jeg ble karakterisert totalt feil og endte platt og kjedelig, og Wendy og Doc ønsket jeg bare livet av til slutt for de var bare irriterende og det dårlige skuespillet gjør bare vondt verre. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Evil Dead 1&2, Vampyr, Brick, The Three-Sided Mirror, The Black Cat, Carnival of Souls og Step Brothers. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hate blir vel veldig feil, men jeg er ikke spesielt overbegeistret for LOTR-trilogien eller Gudfaren. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Watchmen Alle likte Ali reza også, men jeg syns det sugde hardt. Utlæning humor er ikke så morsomt lengre, selv om det har sine stunder. Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 AVATAR Trodde lenge jeg var alene om å ikke like denne filmen, men for en uke siden oppdaget jeg en likesinnet. Her på forumet viser det seg visst at vi var ikke alene. Jeg kan bare ikke fatte og begripe hva folk synes denne filmen var så fantastisk og bra for. Den ga meg ingenting, og jeg satt å kjedet meg i kinosalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå