Cato.. Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hei! Noen som har erfaringer med dette videokameraet? Cato.. Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hei! Noen som har erfaringer med dette videokameraet? Cato.. Jeg har hatt et siden slutten av mars og er svært positivt overrasket. Nå skal det samtidig sies at jeg er vant med mitt 10 år gamle Hitachi hi8 kamera, så jeg ville vel vært fornøyd uansett... Det snakkes mye om at 1 ccd brikke kamera(som dette er) ikke gir så god bildekvalitet innendørs, men da sammenlignes dem med 3 ccd brikke kamera. Jeg ble i hvert fall svært overrasket over hva som presteres innendørs. Det holder i hvert fall i massevis for meg. De som stiller høyeste krav ser jo etter andre og dyrere kamera. Lenke til kommentar
Cato.. Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Har bestillt kameraet på Komplett.no. Prisen kom på 7994,- og inkl. frakt ble det 8112,- Ihandel så ut til å ha det til 7171,- kr. men dette var visst feil for det var panasonic NV-GS 50 og ikke 5. Komplett hadde da det beste tilbudet, i tillegg til at de hadde det på lager.. Panasonic selger ikke så mye(som sony og canon) tror jeg, men en kamerat kjøpte dette kameraet og er veldig fornøyd, brukervennligheten er super. Hadde jo tenkt på sony trv33, men å vente i en evighet vil jeg bare ikke. Canon sine nye kameraer er utelukket. Så nå får jeg vente på dette kameraet og håpe jeg blir fornøyd. Cato Lenke til kommentar
torve Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Er ikke NV-GS5 ett eldre kamera? NV-GS50(koster 8367 hos komplett) er vel erstatter for NV-GS5? Lurer selv på og kjøpe NV-GS50. Er det noen som har erfaringer med NV-GS50? Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Er ikke NV-GS5 ett eldre kamera? Jo, men det har større bildebrikke enn NV-GS50, og kanskje bedre i svakt lys. Lenke til kommentar
Cato.. Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Hei, Har forstått det slik at panasonic NV-GS5 er et kamera som har noenlunde de samme egenskapene som Sony TRV33. Derfor ble valget "enkelt". En får mest for pengene ved kjøp av et sonyTRV33, men som sagt er leveringstiden katastofal.... Panasonic kameraet vårt kommer på mandag, og jeg bestillte det på onsdag kveld. Helt supert, siden jeg blir pappa for første gang rett over helgen. 4-5 dager å vente er det ingenting å si på. Cato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå