Magnuw Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg har hatt en PC i noen måneder. Helt til i dag har alt gått bra, men nå finner jeg ut at jeg er gjestekonto. Jeg får ikke gjort noe på PCen, som å installere programmer etc. Jeg har kanskje søkt på internett i en eller to timer, og nå gir jeg opp. Hvis jeg ikke får svar her, tror jeg det eneste jeg kan gjøre er å gjenoprette hele PCen. Nå nettopp fikk jeg byttet HDD til en SSD, men det har vel ikke noe å si? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Leste feil.. Endret 13. april 2010 av taz Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hvis du klarer og åpne et cmd vindu som administrator så kan du prøve denne kommandoen.(Via Tlbehør under programmer) net user administrator /active:yes Logg ut og logg inn som administrator Lenke til kommentar
Magnuw Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Nei, desverre ikke. Jeg tror jeg har prøvd alt av muligheter. Det du sier tror jeg var det svaret som kom opp flest ganger når jeg søkte rundt på Internett. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Da er det vel bare å reinnstallere da Lenke til kommentar
Magnuw Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Så det finnes ingen "hacker" eller lignende for å forandre meg til administrator? Jeg har virkelig ikke lyst å gjenoprette nå, siden det ble gjort på fredag, når jeg fikk byttet HDD. Lenke til kommentar
uvorewerh Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg vet at det går an å logge inn på en skjult adminkonto i XP, men jeg regner med at du har win7 eller vista? Lenke til kommentar
Magnuw Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Ja, og da er adminkontoen deaktivert. Man trenger administrator-rettigheter for å aktivere den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå