Aquabat Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg jobber for tiden som soldat i Kosovo, og opplever at det kan bli _veldig_ vamt inne i containeren min, spesiellt om dagen. Etter å ha slitt i lengre tid med en jallakjøler fra komplett som førte til en temp på prosessoren over 60 grader C ved idle og nærmere 70 C ved full load, fant jeg ut at jeg ville ha meg vannkjøling. Etter å ha kjøpt waterchill ligger jeg på maks 50 C med en XP2100@2400MHz. Men da er også containertempen på rundt 30 grader.. Ergo: vannkjøling funker helt flott, også i tropeland. PS. Kosovo er _ikke_ et tropeland, men et kjipt drittland. Ikke det at tropeland ikke kan være kjipe drittland, men.. vel.. nevermind. [edit] skriveleif Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 frank_jarle: Jeg anbefaler at du tar en titt på Funan IT Mall (mener at det var det kjøpesenteret het). Det er det mye snax for oss HW folk og kanskje vannkjøling også? Mener jeg så det der.. Im the Funan-Kid, jeg er paa The Funan Mall hver dag (nesten). Jepp som jeg sa tidligere, det er jo regne mekka for oss HW folk, hehe. Jeg har ikke sett noe vannkjoling der enda, men naa har jeg ikke sett saa veldig noye etter det da. Skal ta en titt der jeg Frankie Singapore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå