BbBendik Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Hei! Jeg fyller om ikke lenge 15 år og har tenkt veldig mye på å ta trafikalt grunnkurs slik at jeg kan øvingskjøre med lett MC, greit at det er en stund til og derfor prøver jeg og finne ut hva dette blir å koste meg. Mitt spørsmål til dere er: Har noen av dere en ca. pris på hva en enkelt kjøretime med lett MC koster, og ca. hvor mange kjøretimer du trenger hvis du har øvingskjørt masse som 15 åring? Hvis dere kunne ha svart meg på dette blir jeg kjmpe glad for da kan jeg sette opp mitt regnestykke over hva dette blir å koste meg Endret 17. april 2010 av ttt Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Når det kommer til pris så kan du jo se om du finner nettsted til en av de nermeste trafikkskolene i området ditt å se, som f.eks ved skolen jeg går på så er dette prisene: http://www.trio-trafikkskole.no/ De fleste skoler vil jeg nok si ligger på samme pris kanskje pluss/minus en hundre lapper eller mer.. Når det kommer til antall kjøre timer så er vell dette noe du og læreren din bestemmer kanskje når du begynner ettersom hvordan du klarer deg, om han syntes du trenger mer trenging på noe eller whatever. Men du kan nok regne med en pris lapp på 11-13,000 kroner. Lenke til kommentar
BbBendik Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Når det kommer til pris så kan du jo se om du finner nettsted til en av de nermeste trafikkskolene i området ditt å se, som f.eks ved skolen jeg går på så er dette prisene: http://www.trio-trafikkskole.no/ De fleste skoler vil jeg nok si ligger på samme pris kanskje pluss/minus en hundre lapper eller mer.. Når det kommer til antall kjøre timer så er vell dette noe du og læreren din bestemmer kanskje når du begynner ettersom hvordan du klarer deg, om han syntes du trenger mer trenging på noe eller whatever. Men du kan nok regne med en pris lapp på 11-13,000 kroner. Tusen Takk for svaret! Det var dette jeg var ute etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå