Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan alle drømmer tolkes?

mantex

Anbefalte innlegg

Hallo. Siden jeg var en liten gutt har jeg hatt en del rare drømmer om alt mulig slags ting. I drømmene mine kan man brått hoppe til ett helt nytt "kapittel" uten at det har noen mening i det hele tatt. I drømmene mine er det også en del kjente personer. altså ikke "kjendiser," men personer jeg kjenner. det er alltid en, eller flere personer jeg kjenner i drømmene.

Leste akkurat http://www.123hjemmeside.no/TarotEva/13976430 for en uke siden.

Der står det jo egentlig ganske mye spennende. helt siden det så klarer jeg ikke tenke på annet enn drømmene mine. Jeg har alltid mobilen klar, så jeg skriver hva jeg har drømt på notatene.

er det noen her inne på diskusjon som er interessert i drømmer? Jeg prøver virkelig å tolke mine, og prøve og forstå HVORFOR jeg drømmer akkurat det jeg gjør.

(har begynt å skrive drømme-dagbok, det er UTROLIG flaut spør du meg. fy søren så mye rart jeg skriver/kommer til å skrive der.)

f. eks:

Brått så satt jeg i en bil. Jeg satt på venstre side, hvor de som kjører sitter. Og [jente 1] satt ved siden av. Drømmen foregikk sent på kvelden, om ikke midt på natten. Vi kjørte stille forbi en resturang, som lyste opp innenfra. Rett utenfor resturangen så kjørte vi forbi [jente 2] som syklet, det eneste jeg husker er at hun hadde på seg tights, og en hettegenser. Og sko såklart. Resturangen var på størrelse med Coop i [insert town], og den hadde 3 krakker utenfor som ligner på den vi har midt i skolegården på VGS.

Imens vi kjørte så kom vi til en nedover bakke, og litt nedi bakken var det mange brå svinger. Midt under den første svingen så ble jeg plutselig sendt til høyre setet i bilen. Nå var det plutselig [jente 1] som kjørte? I de neste brå svingene så kjørte hun for fort, hun bremset nemlig ikke ned i svingene. Når vi hadde kommet forbi 2-3 svinger i ganske stor fart så kom vi til en blindvei. Med ett så sto jeg plutselig utenfor resturangen.

jeg synes det egentlig er veldig spennende å prøve å tolke drømmer. men desverre så skjønner jeg veldig lite av hva som egentlig skjer i huet mitt. noen andre som har svar på hvorfor jeg drømmer det jeg gjør, og har lyst til å hjelpe meg å tolke? :)

jeg har lest en del drømme-dagbøker på nettet, og det virker jo som alle andre har normale drømmer som at de f. eks drar på shopping og holder en normal samtale med noen venner osv.

I drømmene mine så snakker folk aldri. og da mener jeg aldri.

EDIT: Min egen tolkning av drømmen er at jeg har sex (faktisk) og jeg tar det rolig i "svingene." men brått etter bare litt, så tar jenta over, og ho tar det ikke forsiktig og bam, der var det en blindvei. nå er løpet kjørt. resturang = [insert sted hvor man sjekker om man er gravid.]

jeg er jomfru, så kanskje den drømmen ser inn i fremtiden. huff.

hvis folk er interessert i dette emnet, så vil jeg fortsette og legge ut drømmer jeg har hatt. (copy/paste fra dream-diary for the win.) og jeg vil la andre få muligheten til å legge ut drømmene de vil ha tolket! :)

Endret av mantex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yeah! :D

Ok, så jeg drømmer at jeg har bursdag og får en flaske med noe syre på. Jeg viste bare at det var syre, ikke noe annet. Var på en glassflaske. Da jeg skulle prøve å åpne flasken, mister jeg den og den knuser. Jeg får glass inn i hendene mine, og sitter veldig lenge å prøver å ta ut glassårene. Da jeg har tatt vekk nesten alle, er det et stort igjen, og da jeg drar ut dette, kommer det med mye kjøtt og blod. Når jeg ser inn i hånda mi, er den nesten hul. Da våket jeg.

Hva kan dette bety?:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...