Folo Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Nå har det vært slik ganske lenge, regner med det er andre som har det samme ? Alle månedene ser slik ut ; ¤»¤ë . Dette er jo engentlig bare en liten bagatell, men er det noen som vet om det går å fikse det, eller om det er en feil fra Hotmail sin side? Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 har lagt merke til det, vet ikke hva som må gjøres da! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Sliter med dette selv... sinsykt irriterende.... har fått script error før, og slet med å bli kvitt det. Håper du poster n¨år du finner løsningen!!!! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 ... men har ikke noe å si ... man bruker jo OE for å sjekke hotmail likevell... og der er alt ok Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvordan setter du opp innstillinger for hotmail i OE da, med tanke på servern asso.... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Dere har engelsk hotmail? Jeg byttet til norsk og da forsvant problemet. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 ENKELT! du setter opp en ny account, og når du skriver inn hotmail adr., settes server inn automatisk. Funker kun for Outlook Express, ikke Outlook. Lykke til Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hadde samme problemet, men det har forsvunnet nå. Tror kanskje det forsvant da jeg skiftet til norskt språk.. Prøv det, da.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Dere har engelsk hotmail? Jeg byttet til norsk og da forsvant problemet. Hmm.. Jeg var kanskje litt sen med svaret, men nå vet vi vel at det vil hjelpe... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå