Emmerhofferen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hei. Då er det tid for å formatere pcen igjen, men når nesten alt er klart til å begynne å formatere, kommer eg alltid på ein ting. Mailene mine som ligger i Outlook, har veldig lite lyst å miste dei. Normalt henter outlook mailene mine fra webmailen min altibox, så om eg sjekker mailen på weben å har fått ny mail, for så å opne outlook så henter outlook denne mailen. MEN då forsvinner den frå webmailen. Kva er beste måten å synkronisere desse på slik at alle mailene eg har i outlook og ligger i webmailen, så feks. når eg har formatert pcen, og installerer outlook, så kan eg hente alle mailene mine fra webmailen uten å miste nokon og at desse er synkronisert til kvar å ei tid, så eg aldri slepper å tenke på og miste nokre mailer nokon gang. Vil beholde mailen adr. eg har no så å lage ny mail er egentlig uaktuelt. På førehand takk. Mvh. Jon Lenke til kommentar
Emmerhofferen Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Dobbelpost Endret 21. april 2010 av Untouchable Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Dersom du setter opp imap i stedet for pop vil eposten bli synkronisert. For å ta backup av eposten du allerede har lastet ned må du ta backup av .pst filene som ligger i brukerkatalogen din. Lenke til kommentar
Emmerhofferen Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Alt eg trenger å gjer er og skifta fra pop til imap under account settings, så skal det fungere? Hørtes nesten litt for enkelt ut, men skal prøve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå