Gå til innhold

Kranglete nabo vil ha bilen min vekk. Hva har han lov til å gjøre?

Olli12345

Anbefalte innlegg

Jeg leier også en kjellerleilighet uten fast parkeringsplass, og er så heldig at jeg har to sånne surpomper i nabolaget. De tror tydeligvis at de eier hele veien utenfor tomta si, og nøler ikke med å si fra hvis jeg parkerer der. Jeg blir så forbannet av gamle grinebitere som tror de har påtalemyndighet.

For øvrig ser jeg ikke hvordan denne oljelekkasjen kan brukes som argument mot trådstarter. Selvfølgelig kan et formyndermenneske finne på å bruke det i et lumsk forsøk på å holde folk nede, men det ville være å blande kortene. Spiller ingen rolle så lenge de ikke vet om det.

Endret av djlord
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har en slik nabo hos dama og. Sist fant han det faktisk for godt å be pent om forståelse, og da kan jeg være medgjørlig. Men når han og andre krever at plassene skal stå ledige til deres disp, i tilfelle de trenger dem så de slipper å parkere på andre sida gata(inntil sitt eget gjerde), og attpå skal ha tilhengeren sin stående - nei DA går det en F i meg, og de kan banne på jeg står der så ofte og lenge jeg kan.

Lenke til kommentar

Neida, det gjør det ikke. Så lenge det ikke er skiltet, og etter alt å dømme er en vanlig, offentlig gate, er det klageren som må dokumentere. Det som gjelder for TS er å parkere akkurat der det passer ham med et smil, inntil naboen evt kan fremlegge dok. på at han har mer krav på plassen enn resten av landets biler.

Lenke til kommentar

Neida, det gjør det ikke. Så lenge det ikke er skiltet, og etter alt å dømme er en vanlig, offentlig gate, er det klageren som må dokumentere. Det som gjelder for TS er å parkere akkurat der det passer ham med et smil, inntil naboen evt kan fremlegge dok. på at han har mer krav på plassen enn resten av landets biler.

det jeg ment var at dokumentere at slik at Naboen ikke kunne bare kreve plassen. det er neppe verre en å skrive ut noen av lovene om dette for så vise det til den naboen .

slik de høres ut kommer neppe denne naboen å dokumentere at han "eier" plassen. han vil nok bare fortsatte å kreve den plassen.

noe må bare settes på plass . slik er det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...