Bartin Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Hei. Nærmer seg bursdag og mye penger. Skal bli kvitt min eldre PC og skaffe meg en ny. Prisen har jeg satt til rundt 8-9k, kan muligens strekke den til 9,5k. Det jeg ser etter er en bærbar pc jeg kan få billigst med god skjerm, godt skjermkort og en sterk prosessor. Vil helst dra nye spill på rimelige settings. Har sett litt rundt på merker som Acer og Multicom. Vil helst ha dell, men virker for dyrt i forhold til hva jeg kan få hos Multicom f.eks. Denne har fått min oppmerksomhet. Hvorfor/hvorfor ikke velge denne? Eventuelt, er det andre pcer som er bedre til omtrent samme pris? Har også hørt misnøye hos multicom, noen som har en formening om dette? Takker for alle slags svar! Endret 13. april 2010 av Bartin Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Anbefaler deg å ta en titt på MSI GX740 eller GX640. GX740 har HD 5870, som omtrent tilsvarer HD 5770 til stasjonære, og GX640 har HD 5850 som tilsvarer HD 5750. Hvis du kan leve med ekstra TDP (50W for 5870) og det som følger med (batteri, varme etc) gir disse maskinene veldig mye for pengene. Alle andre aktuelle maskiner i denne prisklassen bruker en variant av Redwoodbrikken, som finnes i HD 56XX til stasjonære, og yter en god del dårligere. De er ikke på lager nå, men bør være rett rundt hjørnet. Endret 13. april 2010 av Dauemannen Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Takker for godt svar. Så veldig spennende ut! Akkurat hva jeg var på jakt etter. Og, etter jeg søkte etter bilder av pc'n på google bestemte jeg meg kjapt. Skal kjøpes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå