Nichiatu Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Heisann. Jeg har en god gammeldags XP maskin som jeg har lyst til å få til å fungere igjen. Sist jeg brukte den var det en god del virus på den. Dette så ut til å bli dens siste dager, og jeg var forsåvidt rett i det standpunktet. Over til saken- Pc'en er en Toshiba - 2006 versjon. Husker ikke hva feilen var, men det er nok noe med noen korrupte drivere eller slettede system32 filer. Jeg får ikke startet den! Bluescreen skjer ved alle startup alternativene, og det er ingenting i F2/F4 menyen som gjør slik at jeg kan sette den tilbake til fabrikkstandard. Noen ideer som ikke nødvendigvis involverer pengebruk? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Putte i ei installasjonsplata og formatere og installere på ny, sett at du har de nødvendige driverne. Lenke til kommentar
Nichiatu Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Vel, der er det nok enda et lite problem. Er ikke sikker på installasjonsplatene. Er ikke sikker på om jeg har de nødvendige engang. Edit: Nå tror jeg jeg har fått det til. Satt i CD'en og brukte det lille jeg har av kunnskaper. Etterhvert forstod jeg at å bruke F12 (Boot utilities tror jeg det stod) så kunne jeg boote opp via disken jeg puttet i. Håper jeg også kan hjelpe noen andre med dette jeg fant ut. Endret 13. april 2010 av Nichiatu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå