Gå til innhold

God GAMER pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forslag til 7400,- hos Komplett.

HD5870 ble valgt fordi HD5850 "bare" var 500,- billigere. Finner du HD5850 ned mot 2K så kan du ta det istedenfor HD5870. Systemet har ikke mulighet for to skjermkort, da jeg mener HD5870 holder ganske lenge. Dersom man ikke kjøper 2 skjermkort med en gang - dvs innen feks 5-6mnd - så vil du sannsynligvis heller kjøpe en ny type skjermkort når du først oppgradererer. I mitt hode er støtte for 2 kort altså mest for de som kjøper det med en gang.

HD5870, DDR3 og AMD 955 vil dra de fleste spill maksimalt selv på høye oppløsninger.

Lenke til kommentar

HD5870 ble valgt fordi HD5850 "bare" var 500,- billigere. Finner du HD5850 ned mot 2K så kan du ta det istedenfor HD5870. Systemet har ikke mulighet for to skjermkort, da jeg mener HD5870 holder ganske lenge. Dersom man ikke kjøper 2 skjermkort med en gang - dvs innen feks 5-6mnd - så vil du sannsynligvis heller kjøpe en ny type skjermkort når du først oppgradererer. I mitt hode er støtte for 2 kort altså mest for de som kjøper det med en gang.

HD5870, DDR3 og AMD 955 vil dra de fleste spill maksimalt selv på høye oppløsninger.

Har du peil om HD5870 faktisk passer i det kabinettet?

Du har også valgt et n-Force kort, som ikke direkte er kjent for å være stabile.. og på komplett er det over 800kr mellom 5850 og 5870.

Kunne også valgt Samsung F3 til HDD, som er den raskeste 500GB modellen i dag, samt at den er billigere..

Handler man på andre steder en komplett så skal det heller ikke mye til for å spare litt

Lenke til kommentar

Har du peil om HD5870 faktisk passer i det kabinettet?

Du har også valgt et n-Force kort, som ikke direkte er kjent for å være stabile.. og på komplett er det over 800kr mellom 5850 og 5870.

Kunne også valgt Samsung F3 til HDD, som er den raskeste 500GB modellen i dag, samt at den er billigere..

Handler man på andre steder en komplett så skal det heller ikke mye til for å spare litt

Du har en tendens til å stille spørsmål eller kommentere fremfor å komme med egne forslag. Dersom du VET at det kabinettet ikke rommer et HD5870 så burde du si det og ikke komme med en bemerkning. Vel du få skrive hva du vil forøvrig..

Det kabinetter er 48 cm dypt og det er stor plass i det. Jeg har ike selv prøvd det ut, men dersom det ikke rommer HD5870 så er det mange anbefalte kabinett som ikke gjør det.

Vedrørende hovedkortet så kommer du bare med synsinger om det også. det hovedkortet har fått gode skussmål og jeg ser ingen problemer med det. det er billig og selvsagt skjønner alle at det billigste hovedkortet ikke 100% sikkert er bedre enn et til 1000,-, men det er godt nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...