Npt Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hei, jeg vil klokke min cpu litt, men i BIOS er slike settings låst. Og fuzzy logic bare henger seg. Hva kan jeg gjøre for å få vanlig bios? Takler ikke bloatsoftware :oops: Takker for hjelp Lenke til kommentar
Orak Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Det er lite og gjøre egnetlig... Hvis du er et lite geni så kan du lage en ekstern BIOS slot som du kobler til en com port eller noe .. og tar ut biosen din mens du kjører linux, så kan du flashe den med en "ekte" bios..og så putte den inn igjen og restarte pcn.. detta er ikke så lett.. men jeg vet om en som har gjort det Lenke til kommentar
It's me Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 www.biosmods.com du bør kunne finne noe der. Lenke til kommentar
Npt Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Tusen takk! Har nå oppgradert til 1.4 BIOS, som det stod skulle fikse at "some system cannot overclock", men utrolig nok () så er det _HELT_ likt. Ser på biosmods jeg nå. takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå