EmilWIKLA Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 heisann! Jeg skal kjøpe meg en touch telefon. Jeg kan bruke 2500kr, u.abo. Kan strekke meg litt lengre. jeg er interessert i en mobil som har følgene egenskaper: -bra minne -stor skjerm -brukbar hastighet -generelt enkel å bruke takk til alle svar Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg vil bare slenge meg på her for å se om du får noen svar. En ting jeg kan si, uten at du må ta det jeg sier for sikkert, er at stor skjerm og brukbar hastighet til 2500 høres litt lite sannsynlig ut. Har du tenkt på hva slags operativsystem du ønsker? Android er jo "standarden" nå, og jeg vil varmt anbefale en Android-mobil. Lenke til kommentar
EmilWIKLA Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 ok, er det noen gode telefoner rundt den prisen? kunne tenke meg android ja Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 ta en titt på samsung galaxy spica Lenke til kommentar
EmilWIKLA Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg har ikke kunne svare før nå, har hatt broblemer med PC'n. Har bestilt HTC Hero fra dataspesialisten.no Men de er urolig treige med å sende den. Noen som har hatt problemer med siden? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Er i samme situasjon som trådstarter. Har tenkt på følgende telefoner: - iPhone - HTC HD2 - HTC Desire HTC Desire virker til å ha en bedre webrowser funksjonalitet ( ), og kjører som snartenkt påpekte Android. Kan peke ut at LEFDAL nå selger HTC Desire til 495,- kroner, der du må binde deg opp med TELE2 Champion 239. TELE2 Champion 239: - 239,- kr månedsavgift i de første 12 måneder - Minuttpris 0,39 - Startavgift 0,89 - SMS 0,39 - MMS 1,86 Minstepris (12 måneder): 3363,- kroner Syntes dette virket rimelig bra ut Endret 9. mai 2010 av Toppris Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Vær obs på at TELE2-abonnementene nesten aldri inkluderer datatrafikk (dyreste Champion-abonnementet inkluderer imidlertid Mobilsurf Large), slik at du antakelig vil være tjent med en av datapakkene her: http://www.tele2.no/mobil/mobilsurf.html Uten Mobilsurf betaler du følgende for datatrafikk: http://www.tele2.no/mobil/priser-data.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå