Gå til innhold

Hvorfor så lang ventetid på Powercolor 5870 dirt edition kort?

Keff

Anbefalte innlegg

Bestilte dette kortet i november i fjor, var tidlig ute og er i første pulje som skal få utlevert (i.f. multicom) Men hvorfor tar dette kortet så lang tid kontra de andre? Ser andre er og har vært på lager flere ganger...

Just wondering... Ikke at jeg har hast med å få det... (for det har jeg uten å ville innrømme det... :blush: ) Kanskje det er den litt pene prisen på 2019kr som gjør det? Holder igjen i håp om at folk trekker kjøpet?

Endret av Keff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ventet 5 måneder på akkurat det kortet bare for å få med Dirt 2?

Bestilte mitt XFX 5870 i går og får det i morgen, til 2995...

Får forresten med AvP, ikke det at jeg kommer til å spille det...

Spillet driter jeg i, av den grunn at dirt2 edition var 500 skilling billigere enn versjonen uten da jeg bestillte det. Venting på 400 serien til nvidia har vel også gjort at jeg har drøyd med å avbestille :roll: (i.o.m prisen var så god på 5870 da..)

Lenke til kommentar

Wow.. du bestilte et 5870 kort i november ifjor for 2000 kroner?.. var de så billige den gang?

prisen er vel ellers på sitt laveste nå, rett under 3000 kroner.

Jeg bare lurer. ikke sikker på at det var mulig å få kjøpt et så high end kort til den prisen.

Lenke til kommentar

Wow.. du bestilte et 5870 kort i november ifjor for 2000 kroner?.. var de så billige den gang?

prisen er vel ellers på sitt laveste nå, rett under 3000 kroner.

Jeg bare lurer. ikke sikker på at det var mulig å få kjøpt et så high end kort til den prisen.

_Var endel rot med prisene på det tidspunktet. Kjøpte også et 5890 kort til 2600, men den ble senere kansellert av nettbutikken. 5870 kortet derimot, er bekreftet:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...