Thad Castle Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Hei Jeg og en venn har fått i oppgave å lage en sang/komposisjon på data. Problemet er at vi ikke er spesielt musikalske, og siden musikk er avgangsfag, så har vi lyst på en god karakter. Vi lurer derfor på om noen har lagd noe bra på pc. Programmet det er laget på spiller ikke noen stor rolle. Det optimale hadde vært hvis noen hadde hatt ett lignende prosjekt, og fått en toppkarakter. Håper noen kan være så hjelpsomme, og hjelpe oss med dette. Takk på forhånd Endret 13. april 2010 av MaN U Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Høres for meg ut som latskap. Dere trenger ikke vært spesielt musikalske, lag det som høres bra ut. Hvis det er et avgangsfag vil jeg anta at dere har fått en del verktøy i faget som dere kan bruke. Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Høres for meg ut som latskap. Dere trenger ikke vært spesielt musikalske, lag det som høres bra ut. Hvis det er et avgangsfag vil jeg anta at dere har fått en del verktøy i faget som dere kan bruke. heheheh touchè ... hva med å google opp midifiler, hype det til med elektroniskeinstrumenter og se hva som skjer? hvis det er et avgangsfag og dere ikke er musikalske antar jeg at vi ikke snakker om musikklinja, dermed er vel heller ikke vurderingskriteriene veldig heavy? eller hva med en time med programmet eJay. Der kan da alle lage musikk =) EDIT*** GRATIS PROGRAMMMMMM!!! http://download.cnet.com/Dance-eJay/3000-2170_4-10891675.html Endret 14. april 2010 av proaudio Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Høres for meg ut som latskap. Dere trenger ikke vært spesielt musikalske, lag det som høres bra ut. Hvis det er et avgangsfag vil jeg anta at dere har fått en del verktøy i faget som dere kan bruke. heheheh touchè ... hva med å google opp midifiler, hype det til med elektroniskeinstrumenter og se hva som skjer? hvis det er et avgangsfag og dere ikke er musikalske antar jeg at vi ikke snakker om musikklinja, dermed er vel heller ikke vurderingskriteriene veldig heavy? eller hva med en time med programmet eJay. Der kan da alle lage musikk =) EDIT*** GRATIS PROGRAMMMMMM!!! http://download.cnet.com/Dance-eJay/3000-2170_4-10891675.html Skal nok ikke ta musikklinjen nei, men det teller jo på snittet. har prøvd ved flere anledninger å lage slike sanger på data (mixcraft, hammerhead osv), men de har aldri blitt gode. Lurte jo egentlig om noen hadde hatt ett lignende prosjekt, og hatt gode erfaringer. Evt. en sang/komposisjon en selv føler har blitt bra. Uansett takk for tipset proaudio og Xecuter, ja det er litt latskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå