Gå til innhold

Samsung Spica - backup kontakter

Anbefalte innlegg

Jeg har nå tatt backup av min Samsung Spica opp til GMAIL kontoen min. Dette er gjordt siden jeg skal formatere telefon til fabrikkinst. Men jeg vil da gjerne finne ut hvordan det fungerer og synkronisere TILBAKE til telefonen etterpå. Jeg var inne å kikket litt på gmail kontoen men jeg finner ingen måte og flytte dem tilbake på.

Jeg har ikke brukt GMAIL programmet på denne måten før, er det noen som har noen erfaringer eller som vet om noen andre programmer som er enkelt og greit å bruke? Jeg har prøvd med både KIES programmet og et annet program som jeg ikke husker navnet på akkurat nå.

Men ingen av disse ville fungere!(?)

Mvh

Andreas

post-158835-1271180089,4371_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På telefonen skal det bare være å velge Innstillinger - Datasynkronisering - "Din gmail konto" og synkroniser kontakter, etter litt venting så er alle kontaktene du synkroniserte opp mot gmail kontoen på plass.

Dette er jo samme måte som jeg sykroniserte opp med. Den vil ikke overskrive de som jeg har lastet opp?

Altså at det er kun opplastnings muligheten?

(Vil være veeeeldig sikker før jeg gjør noe)

Lenke til kommentar

På telefonen skal det bare være å velge Innstillinger - Datasynkronisering - "Din gmail konto" og synkroniser kontakter, etter litt venting så er alle kontaktene du synkroniserte opp mot gmail kontoen på plass.

Dette er jo samme måte som jeg sykroniserte opp med. Den vil ikke overskrive de som jeg har lastet opp?

Altså at det er kun opplastnings muligheten?

(Vil være veeeeldig sikker før jeg gjør noe)

Jeg gjorde akkurat som du sa og det fungerte!

Tusen takk (A)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...