jou124 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Jeg har et prosjekt i RLE om de 5 store verdensreligionene. Prosjektet går ut på at jeg skal sammenligne ekteskap og menneskesyn fra alle religionene.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette eller hvor jeg skal finne stoff om det. Så jeg trenger hjelp. Om det er noen som vet noe om dette her, så blir jeg utrolig takknemelig om dere skriver det dere vet! Tusen takk på forhånd! Endret 13. april 2010 av jou124 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Alt du treng å vite står på Wikipedia og/eller Google. Lenke til kommentar
jou124 Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Alt du treng å vite står på Wikipedia og/eller Google. Takk for svar! Men det jeg tenkte på var liksom om noen kunne forklare hvordan jeg skal tolke samenligne, og om det fins noen sider det står om sammenligning mellom religionene.. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Som sagt, Wikipedia har svaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå