gisle_gris Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hver gang jueg prøver å starte WC3 så får jeg denne meldingen "Please verify that your Warcraft III disc is in your CD-ROM drive, then click on 'Retry'." selv om min ORGINALE cd står i. Jeg har tatt ut cd'n, pusset den, lagt den i en ny cd-rom. Reinnstalert har jeg også gjort, da går det bra helt til jeg rebooter, da får jeg den samme sa*ans meldingen. Noen som har hatt samme prob. og klart å fikse det? I så fall, hvordan?!?! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 CD-en er nok skadet ja. Prøv den på en annen maskin kanskje? Du får skrive en mail til dem dersom den er ødelagt, eller enda enklere; klag der du kjøpte CD-en. ... eller finne en patch (målet helliggjør middlene). Lykke til! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 ... eller lag en kopi (mirror) av CDen.... ? Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Først ville jeg prøvd å innstallere det på en annen pc. Hvis det ikke virker da så vet du at cd-en er ødelagt og kan bevise det hvis du går tilbake der du kjøpte det med kvitteringen og ber de teste det. Jeg ville ikke sagt meg fornøyd med bare å lage mirror av en orginal cd ihvertfall. Prøv å patche også Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 du kan jo prøve å klage der du kjøpte det, men det spørs jo om de gidder gi deg en ny en, det er jo ikke de som har ødelagt den. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Har samme feil på den ene scsi-cdromen min, scsi-cdbrenneren funker den fint i. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 dette er kva publisherane gjør for å prøve å få ned piratkopiering nesten alle kopibeskyttelser feiler på den og den cd-rommen normalt sett pleier det å koma ein patch som fikser dette prøv på tech support forumet på battle.net Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 du har sikkert prøvd dette, men prøv å legg cden i alle de forskjellige cd stasjonene du har, wc3 gidder bare å se etter cden i en stasjon. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Her er en patch du kan forsøke. http://www.playground.ru/cheats/794/? Sjekk for virus, self. Lykke til! PS: Ikke syt til meg dersom den ikke gjør som den skal!!! Til moderator: Les hele tråden får dere evt. sletter innlegget (er ikke snakk om cracking og hacking her ) http://www.playground.ru/cheats/794/? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 bruk en no-cd crack.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Ehh... ja .. det er det linken over er til !!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Ehh... ja .. det er det linken over er til !!! :oops: Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 hadde samme problemet, bare reinnstalerte spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå