Bjorn94e Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hei! Jeg tenker nå på å bestille noen ting fra siden www.dealextreme.com, det jeg lurer på er: Hvis jeg bestiller for mellom 100-200 norske kroner, er frakten HELT gratis? er alt jeg betaler for, tingene jeg kjøper? eller må jeg betale skatt elns :s ? Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det eneste du bealer for er selve produktet. Det er ikke noe som helst form for frakt. Det er ikke noen som helst form for toll vis varen koster under 200kr. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Skal ikke koste noe om du går over 200 grensen heller. Men har hørt at folk har være uheldige. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Som sagt: - Tollgrensen er på 200 kr !!! Så hvis du handler for over 200 kr så kan det svi, men stort sett går det bra 9 av 10 ganger. Edit: Innlegget over er fjernet. Endret 2. januar 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
empetre Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg bestilte i slutten av november. Enda ikke fått varene mine .... Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Bestilte tidlig desember, men det er vel normal lang ventetid i de hektiske månedene (Okt-feb). Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Helt normalt ja. Bestilte tidlig i november og har ikke fått noe enda. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har enda ikke fått noe. Siste gang jeg bestiller derfra hvertfall! Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Du burde heller ikke forvente noe annet i juletider. BTW https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=972044 Lenke til kommentar
empetre Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Bestilte et kostyme fra ebay dagen før, fikk den på to dager fra London. Burde ALDRI ta over en månede å levere varer. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Dealextreme sender varene på plasser som er til overs på fly. Er plassen full, så blir frakten forskyvet til neste sending. Er også derfor det er gratis frakt. Man kan velge betale $10 (tror jeg) ekstra for ekspressfart, da kjøper dem plass på flyet slik at du får det sendt fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå