Deadmau5 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) jeg har i forbindelse med et musikkprosjekt i 10 klasse laget en mix av daft punk's mest kjente låter. Miksene ligner en god del på alive 2007 albumet deres. Sangene er feks. Around the world, Television rules the nation, Technologic, harder better faster stronger og crescendolls. Jeg skal framføre dette foran hele 10 trinnet. men jeg lurer sterkt på hvordan de kommer til og reagere på framføringen. Om de kommer til og synes at det er kjedelig og teit eller om de synes det var kult og bra... jeg kommer til og framføre i en gymsal med 2 aktive 15 tommere så lydnivået burde bli ganske heftig. hvis dere kunne ha satt dere i en gjennomsnitslig 10 klassing synspunkt, hva ville dere ha syntes? jeg har snakket med lærerene og de sa det var greit at vi slo av lyset og de fikk lov til og danse under selve ''konserten'' Endret 13. april 2010 av Malozzy Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Dette er da en mix du har laget av sangene ? Jeg tror de blir og reagere positivt fordi du kommer og fremfører noe utenom det vanlige Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Dette er da en mix du har laget av sangene ? Jeg tror de blir og reagere positivt fordi du kommer og fremfører noe utenom det vanlige hei takk for svar =) det er en mix jeg har laget selv med sangene ja. mixen ligner en del på alive 2007 plata til daft punk. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Jeg ville digget det! Elsker Daft Punk, og morsomt at du gjør det litt orginalt, i forrhold til å spille på en gitar osv. (nå vet ikke jeg helt hva prosjektet går ut på da). Det kan kansje være vanskelig å forstå at du har lagd mixer hvis man ikke har hørt litt daft punk fra før av, men du får bare forklare hva du har gjort. Endret 13. april 2010 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Jeg ville digget det! Elsker Daft Punk, og morsomt at du gjør det litt orginalt, i forrhold til å spille på en gitar osv. (nå vet ikke jeg helt hva prosjektet går ut på da). Det kan kansje være vanskelig å forstå at du har lagd mixer hvis man ikke har hørt litt daft punk fra før av, men du får bare forklare hva du har gjort. Jeg skal stå og live mixe med virtual dj og en mixer som er koblet opp mot pc'en. flott og høre at det er flere som liker daft punk. de har utrolig mye bra musikk^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå