starfox Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 jeg lurer på hva som er forskjell på disse er det noen fordeler å bakdeler Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 iPhone 3GS er vesentlig raskere enn iPhone 3G. Bakdelen er enten hvit eller svart, uansett hvilken du velger ;-) Hvis du lurer på fordeler og ulemper så går det rett og slett på hastighet i bruk, hvor raskt den åpner programmer, laster bilder, osv, osv. Lenke til kommentar
starfox Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 ok takk for svaret,vet ikke om jeg skla gå for iphone eller se x10 Lenke til kommentar
starfox Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Gå heller for HTC Desire har hørt at kameraene på htc er dårlige Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Gå heller for HTC Desire har hørt at kameraene på htc er dårlige Er ikke mye å skryte av iPhone sitt heller da. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) En annen ting er at 3GS har innebygget A-GPS, det har derimot ikke 3G. For å ikke snakke om innebygget kompass. Endret 13. april 2010 av Asbjørn T. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 En annen ting er at 3GS har innebygget A-GPS, det har derimot ikke 3G. For å ikke snakke om innebygget kompass. iPhone 3G har A-GPS, men ikke kompass. Ny iPhone "4G" ventes i juni/juli, og jeg ville nok ventet på den. Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 3gs er som de fleste nevner her, en god del raskere. Raskere prosessor og mer ram - dette vil du dra nytte av når OS 4.0 blir sluppet (flerkjøring av programmer etc). 3 gs har hakket vassere kamera og litt høyere oppløsning. 3gs filmer video og du får den med mer lagringsplass. Jeg tror at en 3GS vil holde i lange baner, selv om 4g som alle snakker om sikkert blir enda litt raskere og får noen artige muligheter. Min iphone 3gs har vært den mest stabile og beste telefonen jeg har hatt noen sinne. Har hatt følgende de siste årene: Nokia n95 8gb, nokia E71, nokia E72,iphone 3g 8gb, nokia 5800, HTC diamond 2, nokia n97, iphone 3gs 32 gb. Du kan jo vente å se hva våren og apple bringer, men kan også være lurt og vente enda litt etter slippet med tanke på eventuelle barnesykdommer. Men tipper du blir mer enn fornøyd med en 3gs. Lenke til kommentar
starfox Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 takk for alle svar,men jeg tror det blir en se x10,syns den ser helt rå ut Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hva er forskjellen mellom folk som har hørt om google og folk som ikke har hørt om google ? Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Vurderer å kjøpe en brukt iPhone 3g av en kompis. Hvordan er denne til å se på film på, og åpner den programmer veldig tregt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå