Gå til innhold

HVIS ANDERSON SILVA vs GSP Leier jeg en KINO ! Noen som er med ?

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg er vel det man kan kalle en UFC fan:) og hvis AS vs GSP will happen any time soon:) så har blir det THE BIGGEST FIGHT in UFC history og da har jeg driitlyst til å leie en kino og se den på:):) Noen fler som digger UFC som blir med på det ??

Jeg bor i Oslo, men har noen venner fra kongsberg som også har lyst.. så enten om det blir kino i oslo området eller i kognsberg vet jeg ikke helt, men gi lyd fra deg hvis du er med a :) eller om du veit om ett bedre sted enn dette å poste en slik melding.. fikk litt intrykk at det ikke var sååå mange som var innom her..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Tror ikke du skal satse på at det skjer før tidligst i 2011. Anderson Silva skal opp mot Chael Sonnen i UFC 117 eller 118 og uavhengig av resultat skal han opp mot Vitor Belfort i neste match.

I tillegg har Anderson Silva sloss så utrolig dårlig i 2 av sine 3 siste kamper (vs Thales Leites og Damian Meia) at han per i dag "ikke får lov" til å sloss mot GSP før han begynner å prestere igjen.

MEN.. jeg blir meg å leie den kinoen om kampen noen gang skulle komme. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Tror nok dette blir lenge til om det noen gang kommer til og skje. Silva skal som det blir sagt opp mot Sonnen i UFC 117 vinneren av denne fighten skal som det blir sagt muligens møte Vitor. Om Silva tar denne også så er det vell sagt at Dana ønsker og få han opp i LHW.

Er også div rettigheter som skal ordnes. Tror ikke hvem som helst kan betale 300,- for Live Stream gjennom UFC Live for så og sende det på kino i Norge for flere hundre seere.

Om alt dette mot forventing skulle gå i boks så kaster jeg lett inn noen hundrelapper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...