Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan og når var DIN første gang?

Gjest riskake19

Anbefalte innlegg

Er fullt mulig det der. Men ser ikke helt hvorfor du valgte å bare komme en gang i løpet av 10 timer. Er jo fult mulig å kjøre minst 4 "runder" i løpet av den tiden. Du tror ikke jente ble usikker fordi det tok så lang tid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest .....

Grunnen til at jeg holdt så lenge var at jeg klarte ikke og komme i det hele tatt, følte at jeg måtte pule for livet liksom, når det engang endelig skjedde, :grin2::D mulig at de fleste hadde reagert med og heller komme veldig fort, men jeg reagerte med at den samla seg til en "mega" orgasme, jenta hadde sikkert 1 liter sæd i musa, :devil: om jenta ble usikker vet jeg ikke noe om, kan hende det, ble aldri og snakke med ho så mye om den natta, kjente ho en kort stund bare.

Lenke til kommentar

Hun var fjorten..!?

Da er det på sin plass å vise til straffeloven, for det du har gjort - eller påstår du har gjort - er nemlig kriminelt:

§ 196. Den som har seksuell omgang med barn under 16 år, straffes med fengsel inntil 5 år.

Bestemmelsen sier også at straffen kan falle bort hvis dere var "omtrent jevnbyrdige i alder og utvikling."

Noe sier meg imidlertid at denne forbrytelsen din kun fant sted i fantasien din.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var på en fest, begge var fulle, vi stakk opp i skauen og jeg ba han bare kjøre på! haha dårlig minne egentlig :p

Jeg var forresten 17 og han var 18

Lenke til kommentar

Første gang jeg hadde sex, som alt innenfor emnet, husker jeg ikke, men første samleie kan jeg skrive kort om.

Hadde holdt på litt med ei dame, og ligger i senga og koser, da jeg plutselig ønsket å trenge inn i henne. Hun sier da at hun aldri har hatt samleie med noen hun ikke har vært sammen med før og sier hun er litt usikker på det. Kåt og glad svarer jeg, så la oss bli sammen, og dermed var mitt første samleie unnagjort. Forholdet holdt i 2 mnd.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest gjest

Jeg debuterte i null sex, '06, da var jeg faktisk 22. Hun var nesten 24. Måtte mange ganger til før vi fikk det til, manglet bare glid.

Hun har alltid trodd at det er kjempespesielt at hun var min første, men jeg tenker ikke over det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest jenta

Første gang, jeg var 15, full og gal på en fest, så ble med på trekant med to eldre gutter, på ca 25, aldri sett dem før, var på besøk hos ei venninne som hadde flyttet til en annen by... Så min føkste gang var en trekant, prøvde ogsa analsex den gangen, har ikke prøvd det igjen...

Lenke til kommentar

Første gang, jeg var 15, full og gal på en fest, så ble med på trekant med to eldre gutter, på ca 25, aldri sett dem før, var på besøk hos ei venninne som hadde flyttet til en annen by... Så min føkste gang var en trekant, prøvde ogsa analsex den gangen, har ikke prøvd det igjen...

Håper du ga ditt samtykke til alt det der?

• Liker 1
Lenke til kommentar

15 år om man regner med det andre kjønn. Han var min første kjæreste. Vi var sammen i ett og et halvt år, holdt på som kaniner i flere måneder. Vi holdt på i tre timer første gangen, det var sinnsykt ubehagelig. Omgang nr 2 og 3 gikk mye bedre :wee:

I tillegg har jeg tatt tre jomfruer (som jeg vet om), og det var litt blandet hva opplevelsen var. Nr 2 holdt i 30 sekunder, nr 3 holdt på så lenge at han til slutt måtte på toalettet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest jenteHER

Vi var begge 18, gode venner, helt greit :) No pain :w00t: Siden jeg var temmelig våt :cool: Alt i alt vellykket... helt til det banket på døren :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var 11, og han mellom 19-20 år. Det var dødsvondt, og siden har jeg ikke hatt sex.

11 år? Han burde vært torturert og siden hengt.

Såvidt jeg husker er ikke 11åringer strengt tatt utviklet nok til å ha sex, i alle fall om de skal få noe nytelse av det? Prøv igjen du!

• Liker 1
Lenke til kommentar

11 år? Han burde vært torturert og siden hengt.

Såvidt jeg husker er ikke 11åringer strengt tatt utviklet nok til å ha sex, i alle fall om de skal få noe nytelse av det? Prøv igjen du!

...prøv igjen om du har rukket å bli over 16, tenker jeg vi sier :b

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...