Gjest riskake19 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Vil du dele dine første gang med oss andre? Hvordan var det? Angrer du? Min første gang var når jeg var 12. Var egentlig en helt random fyr Angrer ikke. Kan huske at etter det har jeg vært seksuelt aktiv siden det var så godt. Lenke til kommentar
Gjest 1234 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg var en blyg og sjenert fyr (det er jeg fortsatt, men jobber med saken ), og var av den grunn en "late bloomer." Først da jeg begynte å studere, fattet jeg ordentlig interesse for jenter. Jeg var 19. Vi møttes på gansegulvet, hun var gira og vi endte opp hos henne. Det ble ikke så vellykket, men det var greit å få det overstått. Lenke til kommentar
luremuz Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg var 15, og hadde drukket alkohol sammen med typen min. Ikke så vellykket, men vi la det bak oss og prøvde igjen noen dager senere. Det var egentlig ganske kjedelig.. Lenke til kommentar
Gjest Gutten18 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 16 år sammen med første kjæresten. Det var ikke akuratt vellykket, men jeg angrer ikke på det. Godt å ha det overstått! Lenke til kommentar
Magnevv Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Var også litt sent ute, og var 19 når jeg gjorde det, sammen med ei 18 år gammel jente. Begge var jomfru. Lå i sengen sammen og begynte å klå på hverandre, gjorde alt sakte og jeg fingret og slikket hun til orgasme før vi gikk til verks. Var en veldig behagelig første gang. Hun opplevde ingen smerter pga hun manglet jomfruhinne og hun var veldig klar ettersom hun allerede hadde fått 2 orgasmer før vi begynte. Kanskje ikke like godt som det vi har fått i senere tid, men likevel et veldig godt minne Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Skal gi dere sent ute, jeg. Var 24, hadde forberedt meg mentalt de siste fem årene. Gråt to ganger før vi kom ordentlig i gang, og fikk den ikke skikkelig inn før vi prøvde tredje gangen noen dager senere. Overraskende lite traumatisk, dog. Lenke til kommentar
Gjest gutt Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg var 27, og det gikk ganske så bra. Etter dette har det skjedd mer og mer (med samme dame). Lenke til kommentar
pi. Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 17 år og fikk besøk av ei som tilsynelatende var hetero. Viste seg at hun hadde en crush på meg. Var skitnervøs da det gikk opp for meg at nå skulle "det" skje. Ikke så fantastisk, har nok hatt bedre minner. Endte med at vi var sammen en stund. Flirer litt når jeg tenker tilbake på det Lenke til kommentar
Gjest Sandra Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg var 16, og gjorde det etter en fest med en fyr i tyveårene. Det ble en mislykket kveld, med fittespreng og et lite blodbad på laknene hans. Det var dritvondt når han presset den inn, og han jukket bare på. Han kom i meg tre ganger. Dagen etterpå var jeg så mørbanket at jeg var hjulbent når jeg gikk. En uke etterpå fikk jeg meg kjæreste....såå, burde nok ha ventet ja. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg var seksten og dødsforelska. Det var ganske fint og ganske vondt. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Jeg var 19 eller 20 år, en hjemmefest heime med meg. Etter at alle hadde gått så satt jeg og ei bekjent igjen aleine, tror vi kom inn på temaet sex. Jeg sa jeg va jomfru, og boom så skulle hun lære meg En ganske bra opplevelse vil jeg si. Var værre med andre gangen med ei anna veninne Endret 28. april 2010 av [email protected] 4 Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 16 år, hadde drukket alt for mye alkohol, og hun var edru. Ølkuk + trang forhud + kondom + overstadig beruset + tørr og flau jente (utover "akten") = HERLIG trainwreck ALT gikk galt, men er evig glad for at vi brukte kondom. Viste seg i ettertid at hun hadde klamydia 4 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Viste seg i ettertid at hun hadde klamydia Hah, den svir! 2 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 15 år. Vi fikk den ikke inn, hun var kronisk tørr, noe som ikke kom seg med tiden heller. Jeg trodde sex var dritkjedelig inntil jeg traff nestemann. Plutselig var ting vått, og ting fikk orgasme og sånt. Hm. 2 Lenke til kommentar
Gjest Dum jente Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg var 13 og var oppover ørene forelsket i gutten. Han var 17, jomfru og kåt. Ble sammen, og hadde sex en uke etter vi traff hverandre første gang. De 2 neste mnd hadde han nesten aldri tid til meg og når han hadde tid, ville han ha sex eller sitte på facebook etc. Så slo han opp med meg på melding på nyttårsaten mens jeg bodde hos en veninne. På meldingen stod det at han hadde forelsket seg i veninnen min, og ikke kunne vere sammen med meg lengre. Det endte opp med at moren hennes trøstet meg mens jeg ønsket meg langt, langt vekk. Har ikke snakket med han etterpå. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 17 år og fikk besøk av ei som tilsynelatende var hetero. Viste seg at hun hadde en crush på meg. Var skitnervøs da det gikk opp for meg at nå skulle "det" skje. Ikke så fantastisk, har nok hatt bedre minner. Endte med at vi var sammen en stund. Flirer litt når jeg tenker tilbake på det Tilsynelatende? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg var 13 og var oppover ørene forelsket i gutten. Han var 17, jomfru og kåt. Ble sammen, og hadde sex en uke etter vi traff hverandre første gang. De 2 neste mnd hadde han nesten aldri tid til meg og når han hadde tid, ville han ha sex eller sitte på facebook etc. Så slo han opp med meg på melding på nyttårsaten mens jeg bodde hos en veninne. På meldingen stod det at han hadde forelsket seg i veninnen min, og ikke kunne vere sammen med meg lengre. Det endte opp med at moren hennes trøstet meg mens jeg ønsket meg langt, langt vekk. Har ikke snakket med han etterpå. Haha, fin fyr! Lenke til kommentar
Gjest ..... Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Bruker ikke nesten alle og si at første gang er dårlig osv, men det stemmer ikke med meg iværtfall, jeg var 18, jenta 14, hjemme hos meg, jenta ble henta hjem til meg av meg og mamman min til og med, hehe , men så når vi kom hjem låste vi oss inn på rommet mitt, bynte og kline, havna på senga, starta og knulle, lå i senga å små knulla 10 timer i strekk, helt sant, kom 1 gang, når ho neste dagen skulle bli kjørt hjem igjen av mamma og meg, 1 time før vi sku dra så bestemte jeg meg for og komme, og det er en av det beste orgasmen jeg har fådd så langt, så for min del har det vært det beste jeg har opplevd Lenke til kommentar
Populært innlegg Punktums Skrevet 6. mai 2010 Populært innlegg Del Skrevet 6. mai 2010 Bbbbbbbbbbbbbbullshit. 16 Lenke til kommentar
Gjest ..... Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Bullshit`? neinei, helt sant faktisk, jeg har det der med og holde meg lenge vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg