rallern Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Har ødelagt kamera knappen på min N95. Den er fysisk borte fra hovedkortet. Finnes det noen andre måter å ta bilder på? Eller noen andre program å ta bilder med? På SE telefoner kan du jo bruke "OK" til å ta bilder med i tillegg til kamera knapp. Endret 13. april 2010 av rallern Lenke til kommentar
carwin Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Sett kamera som snarvei og selvutløseren på 2 sek. Endret 14. april 2010 av carwin Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hvis ikke jeg husker feil, er det vel et kamerikon i en av menyene også?? Er en stund siden jeg brukte N95.... Lenke til kommentar
carwin Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hvis ikke jeg husker feil, er det vel et kamerikon i en av menyene også?? Er en stund siden jeg brukte N95.... Du har helt rett. Det ligger under programmer =) Er ikke helt oppdatert selv. Jeg bruker den som en nødløsning etter at jeg solgte 3GS'en, og venter på HTC Desire. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Men det man må kanskje fortsatt ha kameraknappen for å kunne ta bilde?? Lenke til kommentar
carwin Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Nei, selvutløseren kan startes med venstre "menyknapp" eller hva den nå heter. Lenke til kommentar
rallern Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 ahh! Takk for hjelpa! Bruker jo den ene softkey'en for å aktivere selvutløser. Bruker kunn n95en på jobb. Hero'en tar jeg ikke med når jeg jobber i tungindustrien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå