SmoothCriminal Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hei alle vurderer og kjøpe ps3 men lurer på om det er mulig og hacke den til og spille bacup kopier av spillene jeg skal ha... ???? takk Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det er ikke mulig (takk og lov!) Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 har du en link med tuturial..... Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 har du en link med tuturial..... Det er ikke mulig (takk og lov!) les ordentlig... : ] ikke mulig Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 har du en link med tuturial..... Det er ikke mulig (takk og lov!) les ordentlig... : ] ikke mulig Lol.. det hva nå drid ... Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 ja,måtte lole selv,jeg håper aldri ps3 blir hacka og modda med chip. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 ja,måtte lole selv,jeg håper aldri ps3 blir hacka og modda med chip. hvorfer ikke homebrew er noe jeg kunne offre garantien for.... plus lillebror er en reser og ødelegge alle spill jeg har så om jeg kunne ha en backup av cdn ville det vært suverent !!! Men går det ann og ha linux på den Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det gikk an å ha Linux på den inntil nå nylig, da Sony fant det for godt å fjerne Other OS-funksjonen. Ble litt rabalder rundt det i en annen tråd her på forumet. Sony fjernet støtten av, ifølge dem selv, sikkerhetsmessige årsaker (forebyggende tiltak mot piratkopiering). Det ryktes dog at de skal få på plass funksjonen igjen i en ny firmware, etter at de fikk seg en smekk på fingra fra en del forbrukere. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 ja,måtte lole selv,jeg håper aldri ps3 blir hacka og modda med chip. hvorfer ikke homebrew er noe jeg kunne offre garantien for.... plus lillebror er en reser og ødelegge alle spill jeg har så om jeg kunne ha en backup av cdn ville det vært suverent !!! Men går det ann og ha linux på den hvor gammal er lillebroren din? og du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå