Dataguri Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Er dette en bra pc? Skal brukes til nettsurfing, web-tv, musikk og bildelagring. Endret 13. april 2010 av Dataguri Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Post heller linken til maskina du Lenke til kommentar
Dataguri Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Ok, her er den. http://www.amentio.no/Avdelinger/PCogServere/PC_Bærbar/6_-11,9_/Acer-Aspire-Timeline-1810TZ-413G32n---PLXPJ302014-1023653.aspx Er den noe tess? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ikke riktig måte å lime inn link på men.. Fant den uansett på amentio.. Helt grei maskin den... syntes ikke en 11,6" blir i minste laget da? Lenke til kommentar
Dataguri Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Hva galt har jeg gjort med å lime inn linken? Gjorde det på vanlig måte. Har aldri hatt mindre skjerm enn 16 tommer så helt ærlig vet jeg ikke. Men ønsker meg en liten og lett surfe pc. Men er det cd/dvd på den? Så ikke noe om det. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Linken din tar deg bare til forsiden til amentio.. Maskina har ikke cd/dvd. Om du er veldig usikker vil jeg anbefale deg å ta en tur til en butikk der du kan faktisk se hvor stor maskina er før du bestemmer deg. Lenke til kommentar
Dataguri Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Jeg linket til selve maskinen. Men enkelte steder kommer men bare til hovedsiden uansett hvordan man linker. Men skal se den i "levende live" før jeg kjøper ja. Tips til minste pc med cd/dvd? Max 2 kg og helst ikke mer enn 5000. Har liten teknisk greie på dette derfor henvender jeg meg her. Vet hva ram og harddisk er og at intel pentium er en brfa prosessor, men det er vel omtrent alt også. Den ene katten min rev ned min dell studio 16 eller 17 o0g slaget gjorde at hele harddisken røk. Vil ikke ha noen dårligere pc enn det ihvertfall. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Intel Pentium er ikke spesielt bra, samt at det er en gammel serie... Finner ikke mye MED DVD/CD til maks 5k har denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=576147 på 14" Du sier du ikke vil ha noe dårligere maskin en din gamle dell studio.. Hva slags spesifikasjoner hadde den da? Endret 13. april 2010 av vesleengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå