jonteh Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Hei, Jeg har en disk på 500 GB som er delt opp i 3 partisjoner, på 30Gb, 20BG og 400GB. De to første skal slettes og slåes sammen til en partisjon på 50GB. Men den på 20GB er av type extended og vil ikke la seg skifte noe som gjøre at jeg ikke kan ta den sammen med 30GB(Før den ble oppretta til den partisjonen jeg har nå). Med XP kunne jeg lage 20Gb om til en partisjon ved både instalasjon av windows og inne i disk behandling. Men ville fremdeles ikke endre type fra extended. Og ved windows 7 vil den ikke lages om til en partisjon i det hele tatt, da får jeg bare opp en feilmelding (0x8004240f kom opp når jeg prøvde å opprette i windows instalasjon). Mvh. Jonathan. Endret 13. april 2010 av jonteh Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Du har en Primærpartisjon og en Extended partisjon. På extended har du to logiske partisjoner. Problemet du har ligger i at du bruker Extended. Det er ikke mulig å slå sammen en logisk partisjon med en primær. Det er ikke mulig å endre type, du må slette hele Extended partisjonen og lage en ny Primær. Lenke til kommentar
jonteh Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Så da må jeg slette den partisjonen som heter anime 3 hos meg da? Oja, nå ser jeg den dumme mørke grønne ringen rundt de to partisjonene Takk skal du ha! Endret 13. april 2010 av jonteh Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det var sykt mye lagringsplass :o Veldig kjipt om du må backe opp alt på E: for å fikse dette. Har selv flyttet rundt på ca 600GB de siste to dagene. Slikt tar tid.. Lenke til kommentar
jonteh Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 ja, det gjør det, hadde heldigvis nok på en annen disk, så da er det bare 2 timer og 30 min til det er ferdig overført Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå