Gå til innhold

Ny laptop til vanlig bruk, max kr 5000

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk. :)

Jeg skal kjøpe meg ny laptop snart, men har ingen peiling på den slags. Derfor lurer jeg på om noen her inne kan trekke inn sin ekspertise og gi noen gode anbefalinger.

Pc-en skal brukes til skriving og lesing av dokumenter, til surfing, film og kanskje litt spilling.

Jeg vil kjøre Windows, og har forstått det slik at jeg da bør ha minst 1GB minne. Jeg vil også ha wifi, som visstnok er praktisk. Skjermen bør ikke være mer enn 14 tommer. Og prisen skal altså ikke være over kr 5000.

Dette er altså rammene - noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god 2 kjerner fra Lenovo. Lenovo IdeaPad U350 13.3" WXGA,Core 2 Duo SU7300, 4GB RAM, 320GB HDD, Webcam, Bluetooth, W7 Home Pris 4995kr.

Jeg legger med 2 15" varianter så du ser hva du kan få ved å gå opp til det.

Strekker du deg 1000kr til så får du siste generasjon 2 kjerners cpu og et bedre skjermkort.

ASUS 15.6" HD GL i3 ATI5145-1GB 4GB 500GB DVD Win7HP 6cell HDMI Pris 5990kr

Hvis du spiller nyere spill så er denne maskinen fra Packard Bell den absolutt rimeligste maskinen du kan få idag. Den takler alt du kaster etter den av nye spill på medium innstillinger.

Packard Bell EasyNote TJ75-724 pris 5995kr

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

Skal sove på det, men tror jeg rett og slett bestiller den første du nevner. En ekspert jeg kjenner mente den var bra. Så da var det problemet løst - jeg blir en laptop rikere og 4995,- fattigere.

:thumbup:

Men forresten - anbefales å kjøpe med "Microsoft Office 2007 Home & Student"? Det koster jo kr 999. Er det ikke mulig å finne dette (*kremt*) gratis?

Endret av frevild
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...