aCa Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg er på jakt etter en skjerm på helst 26-27", til nød 24. Skjermen må være IPS (altså ikke TN) og jeg kunne godt tenkt meg LED baklys. Helst 16:10 men ikke ett must. Prisklasse kan være 5000-8000. For øyeblikket er Dell U2711 den skjermen som frister mest, men skulle gjerne hatt en med LED, så den blir litt tynnere og finere på skrivebordet :-) Jeg har ikke noe hast så kan fint vente lenge på skjermen, men synes det er vanskelig å få oversikt over skjermer som er på vei. Vet noen om noen modeller som er kommet eller er på vei som ville passe ønskene mine? Eventuelt har noen en eminent side for å finne ut hva som kommer av skjermer i året som kommer :-) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Du har ikke vurdert eizos 27" med s-pva panel da? Lenke til kommentar
aCa Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Du har ikke vurdert eizos 27" med s-pva panel da? Hvilken Eizo tenker du på, SX2761W? SX2761W er en eldre modell så den har etter det jeg vet ikke LED bakgrunnslys. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Har ikke LED-baklys nei, men det betyr på ingen måte at det er en dårlig skjerm for det. Endret 13. april 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
aCa Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Er klar over at det er en god skjerm ja, men den kom ikke inn under de kravene jeg hadde i denne omgang. Jeg har ikke noe problem å vente ett-to år for å finne skjerm som passer, men lurte egentlig bare på om hadde sett noen spennende skjermer på vei, eller om jeg hadde gått glipp av noen modeller Noen andre? Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Nec MultiSync PA271w kommer vel snart men i likhet med Dell u2711 mangler den LED baklys. Samme gjør vel PA301w. Prisen er ukjent for meg, men 24 tommeren PA241w har en anbefalt utsalgspris: ca £799. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå