Gå til innhold

Problemer med oppstart av flaout 2

Anbefalte innlegg

Hei.

Har ikke noe peiling på dette, så jeg spør her.

Jeg kjøpte meg idag igjen flatout 2.

Jeg instalerte det, men når jeg skulle starte og spillet det så slo skjermen seg av. Altså den lyste oransj. Ingen fobindelse mellom data og skjerm lengre.

Noen som vet hva som kan være galt ? Jeg får ikke velge hvilken oppløsning jeg skal starte med engang.

Jeg har hatt spillet før på samme pc så jeg vet det skal fungere.

Noen som vet hva som kan være feil ? Jeg har faktisk merket at det har vært på sånt på flere spill jeg har prøvd, men har egentlig ikke tenkt noe over det og bare slettet igjen.

Takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Au, det som er feilen ja!

Når jeg starta spillet for første gang, så kunne man velge innstillinger. Da stod den på 1024. Nå bruker jeg en feit klompe skjerm om ikke støtter mere en 800 ellerno. Så det er nok grunnen.

Så da starter den spillet i 1024.

Men nå får jeg faen ikke endra det da! Prøvd alt, men finner ingen den greia igjen. Til og med avinstalert spillet, og instalert igjen, men får den ikke opp.

Hva skal jeg gjørra ????

TAKK IGJEN! :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg venter! :dribble:

Hvis du avinstallerer, pass på å få vekk alle filene. Du pleire å få valget mellom å slette bare spillet og beholde egene innstillinger og saver osv. eller slette alt.

Ellers så skal du kunne gå inn i folderet og stille opløsningen manuelt. Se etter en "config" file elns.

Ikke noe geni men har gjort dette en del ganger selv.

Lenke til kommentar

Hvis du avinstallerer, pass på å få vekk alle filene. Du pleire å få valget mellom å slette bare spillet og beholde egene innstillinger og saver osv. eller slette alt.

Ellers så skal du kunne gå inn i folderet og stille opløsningen manuelt. Se etter en "config" file elns.

Takk for svar.

Har prøvd alt nå, men ingen ting funker. Eller vent. Jeg har 2 hardisker. Vist jeg instalerer ny på D disken, så burde det vel fungere ?

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Har prøvd alt nå, men ingen ting funker. Eller vent. Jeg har 2 hardisker. Vist jeg instalerer ny på D disken, så burde det vel fungere ?

Det funker nok også hvis du lagrer spillet i ett nytt folder - altså ikke c:/Programfiles/bla/bla/flatout2, men c:/Programfiles/bla/bla/bla/flatout2 hvis du skjønner:P

Lenke til kommentar

1. Høyre klikk på ikonet på skrivebordet

2. trykk på egenskaper

3. under "Mål" skriver du +srx 1280 +sry 1024 detter skal skrives etter det som står der:)

Trykk bruk og prøv igjen:)

Takk. Skal prøve det nå. Har ikke prøvd noe av det andre enda ^^

Lenke til kommentar

Fant ut av å lese på steam forumet at hvis du skrive -setup til slutt i "Mål" slik som Hormonella, så får du opp den config boksen hvor du kan endre settings når du først starter spillet. Fungerte for meg, så anbefaler å prøve det.

Endret av Distratto
Lenke til kommentar

Fant ut av å lese på steam forumet at hvis du skrive -setup til slutt i "Mål" slik som Hormonella, så får du opp den config boksen hvor du kan endre settings når du først starter spillet. Fungerte for meg, så anbefaler å prøve det.

Tusen Tusen Hjertelig Takk!! :D

Det funka som faens fjell! Nå blir det gaming. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...