aleksanderro Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Heihei, På en av harddiskene mine har det kommet to mapper med innhold som jeg ikke får slettet. Dette er noe jeg ikke har lagt der selv, men har plutselig bare kommet. (Det skal sies at mappene har sikkert vært der i et år nå, for har aldri kommet så langt å gidde å spørre et hjelp for å få fjernet de) Dette skjer når jeg prøver å slette de: (Ja, det er jeg som har fjernet navnene på de andre mappene) Grunnen til at den ene mappen heter 7 er pga jeg selv har endret det, men hadde originalt et navn som var veldig likt den andre mappen. Altså jeg kan endre navn men der stopper det. Mappen inneholder så to nye mapper med navnet amd64 og i386, med igjen 7 filer: Det er samme innholdet i amd64 og i386, men forskjellige størrelser. Og begge mappene fra utgangspunktet, altså første bildet inneholder akkurat det samme med samme størrelse, ca 6 MB. Så spørsmålet er hvordan kan jeg få fjernet de mappene? Har prøvd å fjerne skrivebeskyttelsen, uten noe nytte. PCen har også vært formatert, altså ikke den harddisken med Windows harddisken, men får fortsatt ikke slette de. Stasjonsbokstav har også vært endret uten noe nytte. Håper noen vet svar på spørsmålet mitt, og takker for alle svar! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det ser ut som Windows Update rester. Slike er ganske vanlige. Prøv MovOnBoot. http://www.softwarepatch.com/software/moveonboot.html Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Takker for svar, men hva er det jeg egentlig skal gjøre med det programmet? Fant ihvertfall ikke ut noe som gjorde at jeg fikk slettet mappene. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vel, har du restartet Windows etterpå? "MoveOnBoot allows you to copy, moves or delete files on the next system boot." Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Ja, har restartet Windows uten noe nytte. Begynner snart å lure på om jeg må bare godta at de mappene er der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Prøv unlocker for å slette de mappene. Hårek har rett her, det er rester fra windows update... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Endelig, unlocker gjorde susen, digg å endelig bli kvitt de mappene! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå