SiriHo Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Den gamle keiseren av pek-og-klikk får nye klær. Les mer Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Herlig! Jeg likte veldig godt remaken av eneren, og jeg regner med dette blir like bra. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er ikke denne også planlagt lansert for Mac? Ser sånn ut når jeg leser nyheten andre steder. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Guybrush Threepwood: How much wood could a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood? Woodchuck: A woodchuck could chuck no amount of wood since a woodchuck couldn't chuck wood. Guybrush Threepwood: But if a woodchuck could chuck and would chuck some amount of wood, what amount of wood would a woodchuck chuck? Woodchuck: Even if a woodchuck could chuck wood, and even if a woodchuck would chuck wood, should a woodchuck chuck wood? Guybrush Threepwood: A woodchuck should chuck if a woodchuck could chuck wood, as long as a woodchuck would chuck wood. Woodchuck: Oh, shut up! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg husker når de første utgavene kom og voksne folk stod rundt maskiner på paleet i oslo lo seg skakk av spillet. Gode minner. Synes grafikkene her illustrerer hvor godt man faktisk utnyttet de begrensede mulighetene den gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 De lager nok remake av 3'ern også... min favoritt. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Dei treng då strengt tatt ikkje å lage remake av nummer 3, den har jo både god nok grafikk, gameplay og voiceacting. Men dei kunne lagt den for salg elektronisk, det hadde vore konge. Likte remaken av nummer 1 var ok, men trur nummer 2 vil bli betre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Mark my words. Det VIL komme en remake av 3'ern xD Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ja, det kommer nok kanskje en nyversjon av nr. 3, men jeg er enig med de andre i at det strengt tatt ikke er nødvendig. De kunne heller gjort en 2d-remake av Escape, så hadde jeg kanskje orket å spille det... Lenke til kommentar
gotark Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 så enig, så enig Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Remaken av Monkey 2 er flott. Monkey 3 fikk jeg ikke noe forhold til, målestokken på dette er hva jeg husker. Husket så mye fra Monkey2 at jeg bare har trengt å gløtte i Walkthrough 2 ganger, merklige er at jeg husker at jeg satt fast på de samme stedene da spillet kom ut. Tror jeg knapt har spillt 2 timer og er på slutten. Monkey 3 husker jeg ikke handlingen på, så gjordet tydligvis ikke særlig inntrykk, av bilder ser det også ut som det var da det ble litt Telltale Ish, liker ikke helt den stilen men er greit nok. Remake Stilen i Monkey 2 er bra og holdt seg veldig tro orginalen også. Endret 29. september 2010 av simalarion Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) for mye tvungen rat og jabb i en interaktiv sak får meg til å miste interessen, så enig ang. 3ern. Endret 29. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg