wowfreak199 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg har prøvd å laste ned wow fra blizzard sine sider, men møter på et problem. Etter en tid så stopper nedlastinga og jeg må starte den på nytt. Jeg får en feilmelding som dette: The installer was unable to read the file "C:\Users\Public\Documents\Blizzard Entertainment\World of Warcraft Installer\Installer Tome 3.mpq". This error may be caused by problems with the media or drive at C:\ --for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The data being read was "MPQs-2\BurningCrusade common\unconditional\Data#expansion.MPQ\Sound\Music\ZoneMusic\Sunwell\SW_TheWellWalkUni03.mp3", and the error code was 10.) If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (Converter::Load) Jeg lurer på om det er noen andre som har hatt lignende problemer med denne nedlastningen? Hadde vært kjempe kjekt å fått noe svar på dette;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå