Gå til innhold

Foto&video butikken er meget bra

Anbefalte innlegg

Har nettopp handlet et Canon A70 hos http://foto-video.no/ .

Jeg var usikker på hvilket kamera jeg skulle velge.Butikken har også lokaler i Oslo centrum.Ligger bare noen meter fra komplett sitt lokale.Der kan man komme og få råd og veiledning. Og jeg ble meget overrasket over servicen jeg fikk.Jeg fikk proff rådgivning fra folk med god erfaring på fotografering.De hadde en sofa sats der vi satte oss ned med de ulike kameraene. Jeg fikk servert drikke og de tok seg god tid til meg.Det var åpenbart at mannen som jeg fikk hjelp av hadde mye kunnskap om fotografering.De driver med mye proff kameraer for pressefolk,så det virker på meg som at de har meget gode avtaler med Canon og Olympus.De er meget konkurransedyktig på pris også må jeg si. Mitt A70 betalte jeg 3190,- for.Samme pris i butikken hos dem som hvis du bestiller hos dem på nett.

Det er meget sjelden at man som kunde får slik service i dag.

Anbefales på det sterkeste for dem som vil er litt i villrede og trenger god hjelp.Men husk å avtale tid hos dem for å få best mulig service.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der har du en av fordelene med å handle i Norge. Kunden vil føle seg mer trygg i en slik butikk. Nå som upersonlig internetthandlen overtar mye mer, og valget av produkter øker, vil det garantert være en nisje for personlig oppfølging og service. Det blir som å gå i en skobutikk; det nytter ikke å kjøpe sommersko over internett, - skoa må prøves, kjennes behagelig å ha på seg. Og er service ekstra god, kjøper du kanskje 2 par med sko, og skokrem på med på kjøpet...... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...