Kruuger Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Nå har vi endelig henta russebilen, og får begynt å dille med den!! Dette blir bra Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Mye måtte dere ut med for den herligheten der da? Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Nok , men det blir det man gjør det til Jeg er absolutt ikke "rik" , men om man starter tidlig så man får samla inn penger på forskjellige prosjekter så går det bra Endret 13. april 2010 av Kruuger Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ja det koster å være kar. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Synes det er latterlig å bruke så mye penger å slikt på noe som man skal bruke i 17 dager.. Men så kul ut den dær Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det som er kult er å bygge den selv! Fra scratch. Meg og noen kamerater pimpa en dritgammal volvo. Fylte hele taket med høytalere. Så nesten ut som ghostbusters bilen, haha. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Synes det er latterlig å bruke så mye penger å slikt på noe som man skal bruke i 17 dager.. Men så kul ut den dær Ja jo , men som sagt er jeg en helt vanelig person,og ikke noen pappagutt. Vi har b.la arrangert større arrangamanger Jeg er rimelig sikker på at vi kommer til å tjene penger på dette. Gjelder bare å være litt lur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå