tormoddf Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Den første traileren og de første bildene av avslutningen på Epics trilogi har kommet. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Da skal jeg beholde min Xbox litt lengre.. (bare håper den ikke støver ned i mellomtiden...) Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 om du ikke er tjukk i huet, kjøper du Alan Wake i mai.. Årets spill sammen med mass effect 2 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 om du ikke er tjukk i huet, kjøper du Alan Wake i mai.. Årets spill sammen med mass effect 2 Kult å si det før spillet er ute. Gears of War 3 ser stilig ut. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Dominique så tøff ut med skjegg. Lenke til kommentar
Perborten Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 om du ikke er tjukk i huet, kjøper du Alan Wake i mai.. Årets spill sammen med mass effect 2 Splinter cell er vel i morgen også tror jeg. Men jeg har en liten følelse av at de som sier 360 støver ned,ikke har noe bra spill osv,ikke har særlig interesse for hva maskinen har å tilby uansett. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 om du ikke er tjukk i huet, kjøper du Alan Wake i mai.. Årets spill sammen med mass effect 2 Splinter cell er vel i morgen også tror jeg. Men jeg har en liten følelse av at de som sier 360 støver ned,ikke har noe bra spill osv,ikke har særlig interesse for hva maskinen har å tilby uansett. BINGO! =) Lenke til kommentar
Perborten Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) om du ikke er tjukk i huet, kjøper du Alan Wake i mai.. Årets spill sammen med mass effect 2 Splinter cell er vel i morgen også tror jeg. Men jeg har en liten følelse av at de som sier 360 støver ned,ikke har noe bra spill osv,ikke har særlig interesse for hva maskinen har å tilby uansett. BINGO! =) Da burde du vel heller selge den til noen som er litt mer spill interessert. Endret 14. april 2010 av Perborten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg